Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ripollet. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ripollet. Mostrar tots els missatges

17.11.09

El Boig

Vaig escriure la meva primera novel·la amb una Olympia en un pis infecte de Ripollet l'any 1994, és a dir, fa 15 anys. La vaig titular Tant se me'n fot. La portada era groga amb una foto meva de petit on aparec rialler. La vaig signar com a Toni Ros. L'esguerro en qüestió constava de 30 capítols i un relat final titulat El Boig. Sembla mentida que, tres lustres després, aquestes pàgines em resultin tan actuals. Les podia haver escrit ahir mateix. Aquí les teniu escanejades: