Avui estic content per quatre motius: fa sol, és divendres, he cobrat i és Festa Major al meu poble.
(També als de Lleida)29.9.06
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
-
▼
de setembre
(50)
- Indefensable
- Cronologia bàsica
- L'apoteosi del patetisme
- Amb Robert Redeker
- Content
- Potser
- Weisheit
- Jo no tinc por
- Multa
- Temps era temps
- Ghost
- No badis, Esquerra
- Comentaris i visites
- Bolets
- Sexe sagrat
- Pluja
- Comentaris
- Bomba
- Sense paraules
- Logos eròtic
- Se'n va l'estiu
- El paràgraf de la discòrdia
- DOBLE PRIMÍCIA
- La mitja lluna s'acosta...
- La pluja, Sade, l'arc de Sant Martí i tu
- Més sobre la descatalanització de Catalunya
- Després de ploure
- Garrulisme
- Plou tempestuosament...
- TAU
- Avui faré un post curt...
- M'honora d'allò més...
- FELIÇ DIADA
- Els primers rovellons...
- El cas Rubianes...
- Ben retrobat...
- Saül Gordillo...
- La vella figuera de Sant Mateu...
- Saltirons de gripau...
- Dir "jo també vull un estat propi"...
- Un gripau al jardí...
- Una amable lectora...
- No trobes que ja va sent hora...
- Faldilla carbassa...
- L'àngel que vas ser...
- Cap de setmana hospitalari...
- Estudié toda mi vida...
- T'escau...
- Amb 17 anys...
- A finals de juny...
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

5 comentaris:
Le deseo la mejor de las fiestas y le aseguro que, como barcelonés, no pienso meterme lo más mínimo en cómo la celebren Ustedes. Sé por propia experiencia lo molesto que es cuando otros pueblos critican la fiesta mayor del tuyo.
El problema d'aquest "barcelonés" és que no deu sentir-se català i, en conseqüència, troba estranyes i alienes les festes de vallromanes, una part més de la nostra catalunya.
Caldrà preguntar-li sobre que en pensa de la festa de san isidro, les falles, els sanfermines, el rocío...
Gracias, anónimo primero!
A l'anònim segon: tampoc cal esverar-se, eh, perquè l'anònim primer no escrigui en català. Aquí són benvingudes totes les llengües sempre que siguin respectuoses. De seguida ens llencem a la caròtida de la gent sense saber realment què pensen o què senten... En fi, que hi hagi bona harmonia, i passem la Festa Major en Pau.
Pensava que parlava de la festa major de Lleida... que al cap i a la fi no deu deixar de ser el seu poble xD...
Felicitats endarrerides per haver tornat a permetre comentaris al seu blog.
I bona festa major de Vallromanès, doncs.
Gràcies moz! No vaig gaire per la Terraferma, però sí, hi vaig néixer i la casualitat ha volgut que Sant Miquel sigui el patró de Lleida i de Vallromanes.
Publica un comentari a l'entrada