L'àngel que vas ser m'acarona amb mans plumígeres mentre escolto la darrera cançó del darrer disc de Morrissey: At Last I Am Born.¿Vols que et digui la veritat?
¿Vols sentir-la de debò?
¿Vols sentir-la de debò?
Jo vaig assassinar-te.
Ara l'àngel que vas ser passa de llarg i es confon amb la boira que embolcalla totes les aurores.
No pensis que vaig ser cruel.
Les dones angelicals mai no m'han fet el pes.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada