Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
-
▼
de setembre
(50)
- Indefensable
- Cronologia bàsica
- L'apoteosi del patetisme
- Amb Robert Redeker
- Content
- Potser
- Weisheit
- Jo no tinc por
- Multa
- Temps era temps
- Ghost
- No badis, Esquerra
- Comentaris i visites
- Bolets
- Sexe sagrat
- Pluja
- Comentaris
- Bomba
- Sense paraules
- Logos eròtic
- Se'n va l'estiu
- El paràgraf de la discòrdia
- DOBLE PRIMÍCIA
- La mitja lluna s'acosta...
- La pluja, Sade, l'arc de Sant Martí i tu
- Més sobre la descatalanització de Catalunya
- Després de ploure
- Garrulisme
- Plou tempestuosament...
- TAU
- Avui faré un post curt...
- M'honora d'allò més...
- FELIÇ DIADA
- Els primers rovellons...
- El cas Rubianes...
- Ben retrobat...
- Saül Gordillo...
- La vella figuera de Sant Mateu...
- Saltirons de gripau...
- Dir "jo també vull un estat propi"...
- Un gripau al jardí...
- Una amable lectora...
- No trobes que ja va sent hora...
- Faldilla carbassa...
- L'àngel que vas ser...
- Cap de setmana hospitalari...
- Estudié toda mi vida...
- T'escau...
- Amb 17 anys...
- A finals de juny...
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

6 comentaris:
Caram! No només es pot comentar, a més a més enllaça amb el gran Karbeis, enfant terrible d'una catosfera que, a priori, no és la seva!
Senyor Ibàñez, ara encara m'agrada més...
Encantat d'enllaçar coses que valguin la pena.
És veritat que la història és la que és, i que estem ocupats i que encara no ens hem rendit, i que volem la llibertat. Per raons històriques, sentimentals, i perquè en fi, a ningú no li agrada que li robin. Però en fi, hi ha milers de situacions històriques que encabat es pacten, s'arriba a un acord per escrit o tàcit, i al cap de molts anys o de molts segles hi ha una mena de refundació i tots en pau. Si ens haguessin envaït, per exemple, els anglesos, els austríacts, els americans o els alemanys. Però és que ens va envair Espanya, el país més cutre i lamentable del món civilitzat. Ens va envair Espanya, Montilla, Elvira Lindo, i aquí no hi ha res a pactar ni res a negociar. Volem la llibertat pel doble sentiment de l'amor a Catalunya i del menyspreu a Espanya, realment menyspreable (amb totes les excepcions que calgui).
a sostres.
si desprecias a quien te derrota, ¿cómo quedas tú? ¿no será que la tal derrota no existe?
desde luego con los alemanes habría ido mejo: ahora los nacionalistas estarían viviendo en algún asentamiento. pongamos oriente medio.
a tonibañez:
dígame como ha españolizado Madrid Gallardón (es un ejemplo)
Gràcies, Toni per enllaçar-me. Sobre els comentaris i el nombre de visites, dir-te que el nombre de visites es compta pel nombre de "clics" que els visitants fan amb el ratolí. Si hi ha comentaris, el nombre de visites es moltiplica, perquè cal fer un segon "clic" per a llegir els comentaris i encara un tercer per a tornar a la pàgina principal. Si hi vols deixar algun comentari, encara cal fer més "clics". Així que ja ho veus...
Ah! veig que tens visitants il·lustres. Quin nivell, tu! Ara si que em fas envejota de la bona!!
Publica un comentari a l'entrada