Baixem riera avall caminant a la vora del carril bici fins a l'alzina centenària de Mas Morera. Molta gent. Criatures pedalant amb el casc posat. Vallromanes té un dels índexs de natalitat més alts de Catalunya. Davant l'escola bressol girem cap la dreta -sempre seguint el carril bici- fins a l'escola nova, que és la seu del col·legi electoral. Les fulles dels plataners, marrons i encartonades, ja es desprenen de les branques. Ara en cau una, adés una altra. El cel és ras i fa una temperatura perfecta. L'escola ha estat inaugurada aquest curs després d'anys amb barracons. És un edifici integrat amb l'entorn verd. Vivim en un poble idíl·lic. Per descomptat, governa CiU. Coincideixo amb un veí il·lustre: Felip Puig. Ha votat abans que jo. Du una camisa molt llampant. Xerrem una mica. No se separa del seu mòbil. Consulta correus electrònics. Ahir li vaig enviar aquest. Està molt optimista. Té pressa. S'acomiada de tothom i, abans d'entrar al cotxe, fa amb els dits el signe de la victòria. Els interventors m'han dit que la participació va força bé. Tornem xano-xano riera amunt tot saludant mig poble. M'agradaria que tota Catalunya fos com Vallromanes, no pas com Cornellà. El sol d'avui em dóna una certa esperança. Malgrat tot, continuo confiant en la saviesa del poble català.1.11.06
Ja he votat
Baixem riera avall caminant a la vora del carril bici fins a l'alzina centenària de Mas Morera. Molta gent. Criatures pedalant amb el casc posat. Vallromanes té un dels índexs de natalitat més alts de Catalunya. Davant l'escola bressol girem cap la dreta -sempre seguint el carril bici- fins a l'escola nova, que és la seu del col·legi electoral. Les fulles dels plataners, marrons i encartonades, ja es desprenen de les branques. Ara en cau una, adés una altra. El cel és ras i fa una temperatura perfecta. L'escola ha estat inaugurada aquest curs després d'anys amb barracons. És un edifici integrat amb l'entorn verd. Vivim en un poble idíl·lic. Per descomptat, governa CiU. Coincideixo amb un veí il·lustre: Felip Puig. Ha votat abans que jo. Du una camisa molt llampant. Xerrem una mica. No se separa del seu mòbil. Consulta correus electrònics. Ahir li vaig enviar aquest. Està molt optimista. Té pressa. S'acomiada de tothom i, abans d'entrar al cotxe, fa amb els dits el signe de la victòria. Els interventors m'han dit que la participació va força bé. Tornem xano-xano riera amunt tot saludant mig poble. M'agradaria que tota Catalunya fos com Vallromanes, no pas com Cornellà. El sol d'avui em dóna una certa esperança. Malgrat tot, continuo confiant en la saviesa del poble català.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
-
▼
de novembre
(53)
- Més sang
- *_*
- Presentació de L_OI
- Calendari
- Fracassat
- Errates
- Llavis globals
- Viquipèdia CAT
- RENFE
- BlogPower
- L_OI ja és aquí
- Genialitat
- Mediocritat
- Podria ser
- La gent es mor
- Una veritat inconvenient
- El nen que vaig ser
- Utopia
- L'esquerra
- PostFrankfurt
- Gràcies David!
- MIREIA GALINDO FARÀ LA PRESENTACIÓ DE L'ORACLE IMM...
- Covardia
- Crònica reusenca
- Steam Man
- Reus mon amour
- Taula rodona, coberta, Trebuchet MS i CiU
- Menyspreu
- Isolation
- Resultats X
- Orgull II
- Orgull
- No cal obrir
- Amor letal
- El Camp de la Bota
- Trossos de Quòniam
- El final
- Roses de novembre
- Coberta de L_OI
- La Roca Foradada
- Dos articles i un senador
- Resultats IX
- Resultats VIII (Montilla President gràcies als bot...
- Resultats VII
- Resultats VI
- Resultats V
- Resultats IV
- El silenci dels morts
- Resultats III
- Resultats II
- Resultats
- Ja he votat
- Misteri
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

7 comentaris:
¡Qué pueblo tan bonito!
Heidegger se hubiera sentido como en casa.
No es la Selva Negra, sino la Serralada Litoral, y por aquí hay Holzwege encantadores... El mar muy cerca y La Ciudad a dos pasos... Un remanso de paz y de verde lejos del mundanal barullo.
Jo crec que guanyarà Montilla, és una questió de llei de Murphy.
Jo, que sóc de Cornellà, m'agradaria que Catalunya fos com Cornellà. I no com una Cornellà especuladora i mafiosa, sinó una Cornellà catalana, lliure i pròspera.
No sé per què ens entestem, catalans tots, a pensar que Cornellà és el que els tòpics ens han dit.
Que a Cornellà fa molts anys que sabem què es viure amb la boca tapada. Però, en silenci, hem après a tenir les coses ben clares i a no deixar-nos trepitjar, defensant-nos tots sols perquè els ciutadans de la resta de Catalunya no ens han volgut mai ajudar.
Ja n'hi ha prou de montilles i de masos.
Des de la desconeixença, no es pot dir que no es vol que Catalunya sigui com Cornellà.
Doncs jo vaig votar per correu.
En una oficina postal grisa i gairebé pollosa, tot aquest panorama idílic no es capta. Només s'hi respira un baf de funcionari gandul que no te l'acabes.
Tot i així vaig esperar, també, que un dia o altra la saviesa d'aquest poble es manifesti per algun cantó.
Visca Catalunya sense nazis.
Toni, el meu punt de vista a ca meva. Al Dipofilopersiflex
Espero que quan es calmin els ànims i passada la mala llet que m'ha inoculat aquesta campanya electoral "caïnita" - i mai millor dit- que han triat de fer "els teus", podrem prendre una copa de cava o de vi per celebrar que malgrat tot seguim estant en un paradís. Oi? Cuida't.
Publica un comentari a l'entrada