Diumenge al matí (12 h.) estaré signant llibres a la Plaça de l'Església de Vallromanes.Dilluns a Barcelona:
18 h. Associació d'Editors del País Valencià (Plaça Nicolàs Salmerón)
Diumenge al matí (12 h.) estaré signant llibres a la Plaça de l'Església de Vallromanes.
1 comentari:
FELICITATS PER L'ORACLE IMMINENT!
El títol és una definició de l'obra, magnífic! Un llibre on les paraules carden lliscant entre versos, dissertacions, imatges subtils i correus electrònics goluts de follia.
Bon Sant Jordi.
ALBADA
Publica un comentari a l'entrada