L'he trobat en un enllaç de Can Rafael.
Com que els de Lleida som uns menjacaragols, sovint tenim la necessitat d'endrapar-ne. Avui he preparat una bona caragolada per als amics de Vallromanes. Els he fet de dues maneres: a la llauna i a la catxipanda. Per a llepar-se els dits.


5 comentaris:
Un vídeo on es veu encara millor el mal que arriba a fer la religió:
http://es.youtube.com/watch?v=IHRkMcVrt2w
Aquest vídeo dels lleons és la prova irrefutable que Déu o bé no existeix o és espanyol o/i del PP. Si Déu fos bona persona, hauría fet els lleons vegetarians, penso.
Un vídeo molt aclaridor. Aquests lliberticides han de ser desemmascarats i enderrocats. Aquest muslim se la podria tallar també, no?
Merci per l'enllaç.
I el cocodril, què me'n dius del cocodril?
Ui! al cocodril no hi he arribat, però vaja; un animal que es passa tot el dia amb el nas al fanc no deu ser res de l'altre món i, per més inri, els peixos de fanguer, que es cruspeix, deuen ser una merda (gastronomicament)...si mengessin musclos de roca de la cala de Santa Cristina, em guanyarien punts.
Publica un comentari a l'entrada