Mentre, a ERC encara perdura una rara confusió. Carod i Puigcercós van intentar fer-nos creure que l’España plural de Zapatero anava de debò i que l’enemic era només el PP. La teoria se n’ha anat en orris perquè ZP ha demostrat ser un espanyolista de pedra picada a qui només interessa Catalunya pels vots. Tot i això, Esquerra persisteix a dir que l’adversari és “la dreta” (CiU i el PP) i no Espanya. Una teoria ben rara per a un partit independentista, oi?
I què vols esperar d'un President de la Generalitat que no té el batxillerat, d'un President del Parlament que no té el batxillerat i d'un parell de filòlegs egòlatres? Misèria moral i misèria intel·lectual. Almenys els fills del Montilla sabran alemany.
I què vols esperar d'un President de la Generalitat que no té el batxillerat, d'un President del Parlament que no té el batxillerat i d'un parell de filòlegs egòlatres? Misèria moral i misèria intel·lectual. Almenys els fills del Montilla sabran alemany.

1 comentari:
Aquesta colla d'ignorants odien els qui tenen estudis. La seva ignorància els fa fel.lons i mesquins fins a l'extrem. Mai faran res per al redreç de l'ensenyament i la millora del nivell cultural dels catalans. No ho volen. Només ho volen per als seus fills, per això els duen a col.legis sel.lectes i cars, on no hi ha la "púrria" de la classe mitjana ni cap dels imbècils que els voten.
Publica un comentari a l'entrada