¿Per què Manzano no parla de la literatura que s'està fent als blogs? ¿Per què no dedica un programa especial a la ciberliteratura, Literatura 2.0, a La Catosfera Literària?
Manzano llegeix el fragment sobre el pou que vaig posar al meu post. El bloguista perifèric bolanyeja (cap novetat) i esmenta El Llibreter...
Escriptors de paper, editors de paper, llibreters de paper... Tots dins el mateix vaixell que s'enfonsa.
Manzano: convida'm al teu programa quan surti EL LLIBRE MÉS IMPORTANT DE L'ANY 2008. No te'n penediràs.
NB: "Abans de Sòcrates, Plotino, molt maco; els sofistes, simpatiquíssims". Sisplau, que algú orienti cronològicament el pallasso ofegagossets del final. Un colofó patètic.

4 comentaris:
La catosfera literària.
Genial! Ets un crack!!!!
Però aquest "Subal" no era el que presumia de "perifèric" i alternatiu (es va negar a participar al llibre e la catosfera)? I ara surt a la tele recolzant un llibre per Sant Jordi!!! Ja veus, tiu, quin venut!
Anònim,
Què vols dir que és un venut? Et sembla malament que algú a qui interessa la literatura, un autor, un llibre en parli? Tu et negaries a anar a un programa de la tele a parlar d'una obra que t'agrada amb el propi autor, a qui admires? Perdries la possibilitat de compartir conversa amb algú que consideressis interessant? És obvi que molta gent preferiria quedar-se a casa a anar a la tele. Ara, vols dir que una actitud (quedar-se a casa o anar a la tele) és millor o més criticable que l'altra?
No entenc a què ve la crítica del Toni, com tampoc el teu comentari (referent a la llibertat d'acció d'algú).
Sóc tot orelles!
D.
Publica un comentari a l'entrada