La lluna plena d'ahir em va esbandir el cor. Les ombres han fugit amb la imminència de la tardor. Hi ha un somriure d'alliberament en cada alenada que faig i en cada passa que dono. Sento que he tret el cap fora de la caverna de Plató. De tant en tant cal suïcidar algun dels teus jos més foscos per a quedar-te amb els jos més lluminosos. Hi ha tanta gent dins nostre que sovint el guirigall és insuportable. La lluna plena d'ahir em va esbandir el cor. Avui em sento més alleugerit, més clarivident, més bo. El vent s'endu totes les cendres...16.9.08
Un somriure d'alliberament
La lluna plena d'ahir em va esbandir el cor. Les ombres han fugit amb la imminència de la tardor. Hi ha un somriure d'alliberament en cada alenada que faig i en cada passa que dono. Sento que he tret el cap fora de la caverna de Plató. De tant en tant cal suïcidar algun dels teus jos més foscos per a quedar-te amb els jos més lluminosos. Hi ha tanta gent dins nostre que sovint el guirigall és insuportable. La lluna plena d'ahir em va esbandir el cor. Avui em sento més alleugerit, més clarivident, més bo. El vent s'endu totes les cendres...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
-
▼
de setembre
(32)
- Noves possibilitats
- Diumenge de Festa Major
- Rellegint Pessoa
- LCL entre els més venuts
- En l'exacta equidistància
- Hi ha tardes
- Demano la dimissió del coordinador de filosofia
- Mitjons
- Escriure és fugir
- L'última rosa
- Post 1291
- Tinc els meus dubtes
- Le premier collège catalan
- TdR sobre Harry Potter
- Un somriure d'alliberament
- Àgora versus FoQ
- I'm a beach...
- Segon diumenge de setembre
- Existeix un destí
- Retorna la lucidesa
- Diada 2008
- La temptació de l'ombra
- Amor o sexe
- La Catalunya digital
- Odio escriure rèquiems
- Pèls i senyals
- Aquest és el miratge
- El relat mallorquí
- 24 hores a Mallorca
- Presentem LCL a Mallorca
- Ciutadania
- Surar com un tap
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
El vent s'endu totes les cendres. Ho estic veient i la llum esbandeix la por, aquesta llum al mig de la nit, mai fosca resolta absoluta.
ja se que sóc força ignorant, però fins avui al matí no tenia ni puta idea de quia era aquest escriptor. Éra bo?, o era un d'aquests bluffs made in iusei
Publica un comentari a l'entrada