Diuen que no ets ningú fins que no surts a l'Enciclopèdia Catalana. Des d'ahir hi podeu trobar un article sobre la meva humil persona. He plantat arbres, he escrit llibres, he tingut una filla i ara surto a l'Enciclopèdia... ¿Això vol dir que ja he passat a la història i que ja em puc morir?
22.1.09
Ja surto a l'Enciclopèdia!
Etiquetes
AELC,
arbres,
enciclopèdia,
història,
jo mateix,
llibres,
viquipèdia
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
▼
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
de gener
(25)
- L'Oracle imminent ara també digital
- LCL electrònica
- Arrels superficials
- Nítidament veritable
- Ja surto a l'Enciclopèdia!
- El dia que Obama fou investit president
- Crepuscles
- Hi ha primaveres arreu
- Entre les ombres
- La justa llunyania
- Ella restarà
- Demà serà un altre dia
- Entrellum + Entreluz + Clair-obscur
- Antoni -X- Ros
- Felicitat Dragon Kahn
- Udolo en veu baixa
- La neu es fon
- Una malaltia
- Dia de reis
- The blood-libelist
- Niemandsrose
- Espais sintètics
- Nítida nit
- El punt de no retorn
- 5 anys de blogs
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

9 comentaris:
Ostres!!! Enhorabona!!!
:D
MOLTES FELICITATS. AIXO DE MORIRSE, VAL NES DEIXARO CORRER.
JUGANT AMB BCN......
Doncs enhorabona i ep!, encara que hagis fet tot el que comentes, no et donis pressa! :-)
Salut.
Enhorabona!!
Me'n alegro de trobar-te amb el bloc viu com sempre.
"Nosaltres" ens plantejem tornar, t'imagines?
Et llegeixo Toni!!
Toni, enhorabona. Clar que no et pots morir, encara et queden molts anys de vida: molts anys per imitar micos a classe, per parlar-nos de l'ateïsme, del show de truman...
El teu alumne Jaime ;)
Moltes felicitats Toni!
M'omple d'orgull i satisfacció conèixer aquesta gesta.
(Jo no surto ni al meu DNI)
Salut i endavant!
(Deixa la mort de banda, és cosa de grans -ho hauria de ser-ho)
Sí, això vol dir
Moltes Felicitats! M'ha fet molta l.lusió.
Enhorabona, Toni!
Ja hem tornat: http://esserbloc.blogspot.com.
Publica un comentari a l'entrada