Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Eva Piquer. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Eva Piquer. Mostrar tots els missatges

7.12.06

Mal rotllo?


Si aneu a la versió en PDF podreu veure la foto de la coberta i una foto meva de la Presentació al costat d'una foto del nou director del Llull...

No, no et tinc cap mania, Eva. Un error el pot cometre qualsevol. No hi ha cap mal rotllo amb l'Emma. Un mal dia el pot tenir qualsevol.

NB: La Piquer no va aparèixer per la Presentació. Va enviar el fotògraf (Job Vermeulen) i ja va fer el fet.