Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Milet. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Milet. Mostrar tots els missatges

23.3.08

Diumenge de Resurrecció

Ressuscita ENTRELLUM després d'una llarga setmana de recés (del qual no explicaré res perquè ha estat quelcom estrictament privat). Ressuscita també la Natura després de la pedregada d'ahir i la benèfica pluja posterior. Ja ho va dir Tales, el vell savi de Milet: l'aigua és el principi (ἀρχή) de tot, la font de la vida...

Diumenge de Resurrecció. Floreix la glicina. Han tornat les orenetes. Matí radiant, nítid, meravellós. M'he llevat i he caminat dues hores i mitja. Quin gust endinsar-se pel bosc xop! El Montseny nevat. La mar grandiosa i blava. La molsa sobre la Pedra del Diable. Déu és la Natura. La φύσις sagrada i adorable. La resta galindaines i antropomorfismes ridículs. A la tarda el cel s'ha tornat a ennuvolar...



CAPVESPRE