Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pere Lluís Alvau. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pere Lluís Alvau. Mostrar tots els missatges

12.5.08

Batosfera?


Pere Lluís Alvau m'envia per mail l'enllaç a la notícia d'un diari electrònic (el més llegit de Sardenya) on apareix la participant algueresa de LCL, Anna Cinzia Paolucci. El més divertit és que al titular hi posa "La Batosfera Literària"!!! (blogosfera de rates-pinyades o plena de batusses?!!)

Si fa uns dies, al Telediario de TV1, la van batejar com a Cartosfera, ara a l'Alguer l'anomenen Batosfera. És el problema d'inventar paraules noves... CAT, CAT, es diu CAT-OSFERA, ni Cartosfera ni Batosfera, sinó CATOSFERA. No és tan difícil, no?

¿O tot plegat és un complot (des de Madrid fins a Itàlia) per amagar aquesta realitat CATosfèrica que abasta tots els PPCC?

Actualització 14:38: Ja ho han esmenat: ara hi posa Catosfera. Gracie Mile!!

I ara Castosfera!!!