Comencem amb Desert Moonrise. Ens acompanyen les cançons de Brett Dennen. Parlem de les presentacions de llibres que van tenir lloc a Vallromanes la setmana passada. Tema central: Maig del 68. Che Guevara, Sartre, etc. La mort de Rauschenberg. Acabem amb el poema L'ona de la poetessa algueresa Anna Cinzia Paolucci, inclòs en el llibre La Catosfera Literària 08.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Anna Cinzia Paolucci. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Anna Cinzia Paolucci. Mostrar tots els missatges
26.5.08
Capvespre 23.5.08
Comencem amb Desert Moonrise. Ens acompanyen les cançons de Brett Dennen. Parlem de les presentacions de llibres que van tenir lloc a Vallromanes la setmana passada. Tema central: Maig del 68. Che Guevara, Sartre, etc. La mort de Rauschenberg. Acabem amb el poema L'ona de la poetessa algueresa Anna Cinzia Paolucci, inclòs en el llibre La Catosfera Literària 08.
Etiquetes
Anna Cinzia Paolucci,
Brett Dennen,
capvespre,
Ché Guevara,
LCL,
llibres,
presentacions,
Rauschenberg,
Sartre
12.5.08
Batosfera?

Pere Lluís Alvau m'envia per mail l'enllaç a la notícia d'un diari electrònic (el més llegit de Sardenya) on apareix la participant algueresa de LCL, Anna Cinzia Paolucci. El més divertit és que al titular hi posa "La Batosfera Literària"!!! (blogosfera de rates-pinyades o plena de batusses?!!)
Si fa uns dies, al Telediario de TV1, la van batejar com a Cartosfera, ara a l'Alguer l'anomenen Batosfera. És el problema d'inventar paraules noves... CAT, CAT, es diu CAT-OSFERA, ni Cartosfera ni Batosfera, sinó CATOSFERA. No és tan difícil, no?
¿O tot plegat és un complot (des de Madrid fins a Itàlia) per amagar aquesta realitat CATosfèrica que abasta tots els PPCC?
Actualització 14:38: Ja ho han esmenat: ara hi posa Catosfera. Gracie Mile!!
Si fa uns dies, al Telediario de TV1, la van batejar com a Cartosfera, ara a l'Alguer l'anomenen Batosfera. És el problema d'inventar paraules noves... CAT, CAT, es diu CAT-OSFERA, ni Cartosfera ni Batosfera, sinó CATOSFERA. No és tan difícil, no?
¿O tot plegat és un complot (des de Madrid fins a Itàlia) per amagar aquesta realitat CATosfèrica que abasta tots els PPCC?
Actualització 14:38: Ja ho han esmenat: ara hi posa Catosfera. Gracie Mile!!
I ara Castosfera!!!
Etiquetes
Alguer,
Anna Cinzia Paolucci,
humor,
Itàlia,
LCL,
llengua,
Madrid,
Pere Lluís Alvau,
premsa
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)
