Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tim Minchin. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tim Minchin. Mostrar tots els missatges

17.12.13

Te Araroa

De cop i volta marxa la boira, surt el sol, s'enlaira la temperatura, tornes a somriure, somies que fas tramping a les antípodes, caminant sobre la sorra, marea baixa, amb la brisa del mar de Tasmània acaronant-te la cara, xino-xano cap al sud, amb l'ànima badada i la mirada perduda a l'horitzó... 

De cop i volta despertes. Núvols que passen. Un plat de llenties. Res no és perfecte...