No aconsegueixo comprendre com és que encara no has deixat d'estimar-me després de tots aquests anys. Motius no te n'han faltat. És un misteri. Dissabte al matí, asseguts a la sorra, vora mar, semblàvem dos adolescents enamorats... Fa 22 anys que estem junts i 14 que som pares. Cada dia que passa em sento més a prop teu. Què seria de mi si no t'hagués trobat? Llegeixes l'última novel·la de l'Almudena Grandes: El cor glaçat. El nostre caliu... Aquest misteri inexplicable que ens uneix. Cada nit. Tota la vida fins al final.28.2.07
Cada nit
No aconsegueixo comprendre com és que encara no has deixat d'estimar-me després de tots aquests anys. Motius no te n'han faltat. És un misteri. Dissabte al matí, asseguts a la sorra, vora mar, semblàvem dos adolescents enamorats... Fa 22 anys que estem junts i 14 que som pares. Cada dia que passa em sento més a prop teu. Què seria de mi si no t'hagués trobat? Llegeixes l'última novel·la de l'Almudena Grandes: El cor glaçat. El nostre caliu... Aquest misteri inexplicable que ens uneix. Cada nit. Tota la vida fins al final.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de febrer
(40)
- Política versus poesia
- Cada nit
- Distància
- El cel és una mentida
- VM + VM
- Un mar de paraules
- Someone like you
- Secrets
- La Senyoreta Mercè
- Alianzo
- Teva
- Mutilació d'ales
- Hetera
- Entrevista Punto Ràdio Gandia
- Pura tendresa
- Quan les roselles esclatin
- Etern retorn
- Grease
- Magnífica Plataforma
- Posteritat
- Entrevista amb VM
- The day after
- Amb VM
- Estic preparant la crònica...
- No cal escriure
- Perduts
- Plataforma
- Núvols
- Cars & Girls
- Llàgrimes d'una alumna
- Corvespre
- Amb Vila-Matas
- Val la pena viure
- Boira
- Nen
- És així (VII)
- És així (VI)
- La vida veritable
- És així (V)
- És així (IV)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

4 comentaris:
L'edifici de la coberta, no et recorda la Seu Vella de Lleida?
No, jo diria que no, més aviat no. El campanar de la Seu de Lleida és així
Ei, que jo també sóc de Lleida. A mi sí que me la recorda.
Me n'alegro sincerament.
La fidelitat, aquest valor tan ridiculitzat per la púrria progre, i amb tantes tentacions com hi han avui a la dèbil carn...
Aviat a les noces d'argent, s.D.v.
Publica un comentari a l'entrada