¿Per què no fem un llibre que reculli una selecció dels millors posts dels blogs literaris catosfèrics? Allò que va començar com una idea complementària de la taula sobre Blogs & Literatura dins les Jornades de la Catosfera, a poc a poc va anar agafant forma... Vam crear un gmail: [catosfera2008@gmail.com], vam redactar les bases de la convocatòria i vam enviar-les a tot un seguit de blogaires que podien estar interessats en la iniciativa.
La resposta ha estat magnífica. A hores d'ara ja hem rebut 102 textos! Més de 100 blogaires s'han afegit amb il·lusió a aquest somni col·lectiu. És increïble. Persones d'arreu dels Països Catalans: Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona, Andorra, Ses Illes, País Valencià, Nova York... Hem confeccionat un mapa en el qual podeu contemplar la localització dels participants [mapa de la catosfera literària]. A més de l'àmplia distribució geogràfica, podem destacar altres dades: el 80% són homes, el 50% són de la província de Barcelona, el més jove té 17 anys i el més gran 66...
Encara queda una setmana per a tancar la fase d'admissió. Fins el 31 de desembre seguirem acceptant textos. Si no us voleu quedar sense aparèixer en aquest llibre pioner que farà història, espavileu-vos, seleccioneu un post i envieu-lo.
(29.11.07) Blogs & Literatura (bases convocatòria)Encara queda una setmana per a tancar la fase d'admissió. Fins el 31 de desembre seguirem acceptant textos. Si no us voleu quedar sense aparèixer en aquest llibre pioner que farà història, espavileu-vos, seleccioneu un post i envieu-lo.
(29.11.07) Nosaltres sí, que som imparables
(11.12.07) Taula Blogs & Literatura
(13.12.07) Ja som 50! (llista participants)
(16.12.07) Literatura del present
(17.12.07) Mapa de la catosfera literària
Amb la col·laboració de
Ahir al matí, a la Fonda Europa de Granollers, Joan Ramon, Rafael, Toni, David i Marc (i més gent que no surt a la foto) vam constituir la Vallesfera. Post del flamant President: aquí.

11 comentaris:
FELICITATS!!!
Efectivament, la foto és una mica 'dimensió desconeguda'...
coi Toni... si que ens vols mal publicant la foto! ja ja ja ja
No, home, no, mal cap. És que m'ha fet molta gràcia. Un altre dia porto la càmera jo, eh.
Doncs més que dimensió desconeguda, el passar de lo virtual a lo real, a mi em recorda STARGATE
caram... la Fonda Europa ... quins bons records que em porta...
quasi que demanaria d'apuntar-me a la vallesfera -tot i ser del Gironès- si les reunions de junta les feu sempre allí, eh?
salut i sobirania! (i petons i llepades de gat)
Nois, sort que vaig arribar tard i no surto a la foto!
(Toni, l'has penjat perquè tu ets l'únic que surt mínimant bé, no?)
Bon Nadal!
Realment horrenda i tens raó, faig por... jo no la hi possaré i el proper dia, porteu càmara!!
Si insistiu, la trec, eh. A més, jo no havia anat a la perruqueria i la meva melena està un pèl esbullada... Però les orelles del President, uf, quines orelles!
Enhorabona per la iniciativa de la catosfera. Endavant les noves tecnologies. Espero amb il.lusió que surti l'antologia, en sóc participant. Bones festes i bon any 2008. Gloria Fandos Gracia
Jo ja m'hi he inscrit!!!
Enric Gil
Felicitats per la pensada! Aviam si puc combinar-m'ho per ser a la trobada de Granollers.
Salut i lletres!
Publica un comentari a l'entrada