Me'l vaig trobar ahir a la bústia: un regal de Josep Porcar, poeta i activista ciberliterari (el seu premiat Blogs de Lletres ja és una referència internacional). El llibre és una joia analògica que conté 40 poemes que primer havien aparegut en edició digital, és a dir, ens trobem davant d'un altre blook. N'ha regalat 100, tots numerats i dedicats. La màgia del número 100: 100 blogaires que hem participat en LCL i 100 exemplars del poemari Els estius. Volums de paper que van néixer a la Xarxa... Llibres que fan història. Gràcies, Josep!28.5.08
Un blook estiuenc
Me'l vaig trobar ahir a la bústia: un regal de Josep Porcar, poeta i activista ciberliterari (el seu premiat Blogs de Lletres ja és una referència internacional). El llibre és una joia analògica que conté 40 poemes que primer havien aparegut en edició digital, és a dir, ens trobem davant d'un altre blook. N'ha regalat 100, tots numerats i dedicats. La màgia del número 100: 100 blogaires que hem participat en LCL i 100 exemplars del poemari Els estius. Volums de paper que van néixer a la Xarxa... Llibres que fan història. Gràcies, Josep!
Etiquetes
blook,
catosfera,
ciberliteratura,
ciberpoesia,
internet,
Josep Porcar,
llibres,
numerologia,
poesia
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de maig
(53)
- Retalls de premsa
- Un altre juny
- L'Indépendant 3.3.08
- Vicenç Villatoro a Vallromanes
- Reportatge del TN de TV3
- Gnosticisme
- Un blook estiuenc
- Congressos 2.0
- Aquest dijous al Telenotícies
- Capvespre 23.5.08
- Vídeo del lliurament del Premi Machado
- El temps de les cireres
- Més reflexions catosfèriques
- Les coses que no existeixen
- Desert Moonrise
- Maulets digitals
- LCL a TV3
- Blogs literaris sobre el paper
- El dia que faci 100 anys
- Life with no illusions
- Entrevista Cat Ràdio LCL
- Vídeos presentació LCL a Vallromanes
- Agenda LCL
- LCL a El País
- Ufff, quin cap de setmana!
- La crítica anònima
- GRÀCIES A TOTS!!!
- LCL a Vallromanes
- LCL: vídeos & entrevistes & premsa
- Sota la pell
- LCL a la Catalònia
- Presentem LCL als mitjans
- LCL a Nació Digital
- El somni s'ha materialitzat
- Dia d'Internet
- Un tast de LCL
- Batosfera?
- Com arribar a Vallromanes el dissabte 17
- Capvespre 9.5.08
- LCL a l'Alguer
- Podcast de L'Internauta
- Ja els tenim aquí!
- Pluja de maig
- LCL a Lecturàlia
- Idees
- LCL a L'internauta
- Passejada a La Pedra del Diable
- Recital de Perpinyà
- Entre ginestes i roselles
- Jo no sóc la Mireia Galindo
- Benach (i altres...)
- LCL a PARAULADEBLOG
- LCL a Vilaweb
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

5 comentaris:
Te'n adones, feu el mateix camí, acabeu fent el mateix camí tots... ja pot haver estat publicat a la xara que el que es busca en definitiva es publicar-ho en paper.
Ah, i no hi ha cap mal, però deixeu-vos doncs de proclamar-vos ciberescriptors i literatura 2.0 i "xorrades" d'aquestes.
Una cosa no treu l'altra, com la tele no anul·la la ràdio ni la moto elimina la bicicleta. La Xarxa ens deixa escriure lliurement, autopublicar-nos, i el suport paper després ho corrobora. On està el problema?
No us auto proclameu ciberescriptors ni anomeneu literatura 2.0 quan simplemen feu el possible per ser editats en paper, o sigui, ser escriptors. Ah, això ja ho he escrit, no ho has rebut o ho has censurat?
Jo en tinc el 85.
Publica un comentari a l'entrada