
Avui fa 4 anys que vaig escriure el primer post d'aquest blog.
(L'1 de gener farà 6 anys del primer post al meu primer blog)
A hores d'ara, ENTRELLUM manté 1.500 posts en línia.
(Els 700 de TdQ van ser esborrats quan van passar al paper)
Bloguejar és un hàbit (no tinc clar si una virtut o un vici) i una manera de ser escriptor. He intentat deixar-ho vàries vegades, però no puc.
En aquest temps, han passat moltes coses, han canviat les circumstàncies. El que queda són els arxius, un rastre de mots endreçats cronològicament, engrunes de mi mateix, una obra en progrés, escrita a raig, dia rere dia.
Els blogaires som onanistes, narcisistes, exhibicionistes... Potser ho fem per a sentir-nos vius, com si el blog fos un mirall que ens retorna en forma de llum l'ombra que som.
Per a vosaltres, que em llegiu.
(L'1 de gener farà 6 anys del primer post al meu primer blog)
A hores d'ara, ENTRELLUM manté 1.500 posts en línia.
(Els 700 de TdQ van ser esborrats quan van passar al paper)
Bloguejar és un hàbit (no tinc clar si una virtut o un vici) i una manera de ser escriptor. He intentat deixar-ho vàries vegades, però no puc.
En aquest temps, han passat moltes coses, han canviat les circumstàncies. El que queda són els arxius, un rastre de mots endreçats cronològicament, engrunes de mi mateix, una obra en progrés, escrita a raig, dia rere dia.
Els blogaires som onanistes, narcisistes, exhibicionistes... Potser ho fem per a sentir-nos vius, com si el blog fos un mirall que ens retorna en forma de llum l'ombra que som.
Per a vosaltres, que em llegiu.


