Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marco Polo. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marco Polo. Mostrar tots els missatges

11.5.08

Capvespre 9.5.08

Pluja de maig. Primera primícia musical: "No estés triste" de Manolo García. Parlem de les dues presentacions de llibres que farem la setmana entrant a Vallromanes:

Divendres 16 de maig a les 18:30 "El vertigen del trapezista" de Jesús Tibau


Dissabte 17 de maig a les 19 h. "La Catosfera Literària, primera antologia de blogs en català".


Segona primícia musical: "Violet Hill" de Coldplay. Octavio Paz. Pessoa. Marco Polo. Ramon Llull. Recitem poemes d'Octavio Paz.