L'enunciat de la pregunta 5 de l'opció A de Filosofia fa:
La mitjana de correcció és d'uns 20 exàmens per hora.
SELECTIVITAT-3
SELECTIVITAT-2
SELECTIVITAT-1
SELECTIVITAT-0
Creieu que Plató té raó quan defensa que els més savis han de governar? Raoneu la resposta [2 punts]Us copio el fragment d'una resposta que he trobat en un examen excepcional enmig de l'avorridora mediocritat general:
Particularment m'inclino i em posiciono a favor de les tesis de Plató. A dia d'avui ens trobem, especialment a l'Estat Espanyol i a la recent oficialitzada "nació" catalana, amb una classe política tècnicament molt mediocre i sovint inculta. És simptomàtic el fet que en el govern tripartit, per exemple, el partit que ha estat expulsat, el qual disposava de cinc conselleries, tingués contractats permanentment 200 tècnics i alts càrrecs de confiança. Solament es poden treure dues conclusions: o bé que volien tornar favors a 200 persones, o bé que els seus polítics no disposaven dels coneixements i les aptituds necessàries per a guiar un país. Per respecte a les institucions, espero i desitjo que vingui causat pel segon dels motius, el qual confirma la hipòtesi d'una classe política ancorada essencialment en el discurs, en la imatge, en la parafernàlia i en la bronca fàcil. Menys discursos i fotografies i més treball!Una resposta realment excepcional, sobretot per la capacitat de contextualitzar el tema dins l'actualitat política de casa nostra.
La mitjana de correcció és d'uns 20 exàmens per hora.
SELECTIVITAT-3
SELECTIVITAT-2
SELECTIVITAT-1
SELECTIVITAT-0

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada