VICTIMISME I MÉS VICTIMISME
Toni Ibàñez dijous, 15 de juny de 2006 08:26Carod va de víctima, pobrissó: "Van a per mi, van a per nosaltres." Si els han fotut fora DE TOT ARREU per alguna cosa serà, no? On és l'autocrítica? N'hi ha prou amb el victimisme? El Tinell ha estat un fracàs. El Tripartit ha estat un fracàs. ERC l'ha cagat ben cagada i ara es fa la víctima com si tot fos producte d'una Gran Conspiració del Poder Ocult... Au vinga, Carod, que se't veu el llautó! Per què no admets d'una vegada que has estat un polític incompetent i nefast per a la història de Catalunya i per al teu propi partit (que el millor que podria fer és engegar-te)? Per cert, ¿em vols dir com t'ho faràs diumenge vinent per a esbrinar quines paperetes del NO són teves i quines són del Rajoy i de l'Acebes? Ho tens pelut, xaval.
15.6.06
Fas aquest comentari...
Fas aquest comentari en un blog polític:
I, automàticament, provoques tot un seguit de reaccions. No falla. La psicologia humana és una ciència exacta.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
▼
de juny
(51)
- L'Oracle és imminent...
- El "no-lugar"...
- La intuïció més profunda...
- Como hipérbole te la tolero...
- Hegel escribe...
- Com quan trepitges a peu nu...
- Finito...
- L'enunciat de la pregunta 5...
- Jo no tinc pàtria...
- És nit de Sant Joan...
- ENTRELLUM des de Mèxic...
- SELECTIVITAT-3
- E.P.D...
- SELECTIVITAT-2
- Aclariment...
- Arribo a quarts de set...
- Avui apareix a l'e-notícies...
- A partir de demà...
- El veritable problema de Catalunya...
- El grecs tenien una paraula...
- Acantilado ha publicat...
- Abans de menjar caragols...
- Línia Vallès núm 120 (16.6.06)...
- Brutal, extraordinari, clarivident...
- La vida és dura...
- En els tres judicis...
- Fas aquest comentari...
- Última classe...
- Faune melancòlic...
- Sabem que demà...
- No t'ho perdis...
- Escrius...
- Aquest és el post número 200...
- No hi ha dreceres...
- M'arriba aquest mail...
- Ella fuma... (amor & tabac)
- No hi ha cap sensació...
- El malson de qualsevol blogger...
- És aquesta estranya sensació...
- Sexisme...
- Quin dret...
- No és per a donar la raó...
- Avui és 6.6.6...
- Cada any...
- Al llit del torrent...
- Es va verificant la meva hipòtesi...
- Entrevistem al mossèn...
- L'elaboració d'aquest blog...
- Heus aquí...
- JD...
- No suporto la sordidesa...
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada