És aquesta estranya sensació de què tot t'és ben igual. El món sempre fora, lluny. La gent xerrant i gesticulant sobre l'escenari. Tothora canten el ocells. Fa sol. Insípida, la vida llisca reiterant-se. Aquesta estranya sensació de què, en el fons, res no t'afecta, de què podria passar qualsevol cosa i tu et quedaries quiet, silenciós, contemplant la desfeta sense immutar-te. Com si els sentiments haguessin fugit del teu cor o del teu cervell o dels teus collons. Vés a saber on rauen els sentiments. Aquesta estranya sensació d'indiferència gairebé absoluta, de decepció, d'inèrcia lànguida. No esperes res de ningú, ni tan sols de tu mateix. Fa calor. Menjaves xocolata i cireres mentre la tarda s'escolava a l'obaga dels mots. Tot és incert. Tot. Tot menys aquesta sensació estranya que ja fa dies que t'acompanya com una ombra certa cap a enlloc. Com si el futur fos buit. Com si fossin buides totes les paraules. Com si tot el que has fet fos no-res i tot el que encara podries fer fum. Fum que fumeja entre els teus dits. Aquesta estranya sensació de què podries morir ara mateix i seria perfecte.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
▼
de juny
(51)
- L'Oracle és imminent...
- El "no-lugar"...
- La intuïció més profunda...
- Como hipérbole te la tolero...
- Hegel escribe...
- Com quan trepitges a peu nu...
- Finito...
- L'enunciat de la pregunta 5...
- Jo no tinc pàtria...
- És nit de Sant Joan...
- ENTRELLUM des de Mèxic...
- SELECTIVITAT-3
- E.P.D...
- SELECTIVITAT-2
- Aclariment...
- Arribo a quarts de set...
- Avui apareix a l'e-notícies...
- A partir de demà...
- El veritable problema de Catalunya...
- El grecs tenien una paraula...
- Acantilado ha publicat...
- Abans de menjar caragols...
- Línia Vallès núm 120 (16.6.06)...
- Brutal, extraordinari, clarivident...
- La vida és dura...
- En els tres judicis...
- Fas aquest comentari...
- Última classe...
- Faune melancòlic...
- Sabem que demà...
- No t'ho perdis...
- Escrius...
- Aquest és el post número 200...
- No hi ha dreceres...
- M'arriba aquest mail...
- Ella fuma... (amor & tabac)
- No hi ha cap sensació...
- El malson de qualsevol blogger...
- És aquesta estranya sensació...
- Sexisme...
- Quin dret...
- No és per a donar la raó...
- Avui és 6.6.6...
- Cada any...
- Al llit del torrent...
- Es va verificant la meva hipòtesi...
- Entrevistem al mossèn...
- L'elaboració d'aquest blog...
- Heus aquí...
- JD...
- No suporto la sordidesa...
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

1 comentari:
simplement, m'encanta..
Publica un comentari a l'entrada