Com quan trepitges a peu nu un llimac que lliscava tranquil·lament sobre la gespa i la foscúria de la nit no et deixa veure'l perquè no vols encendre el llum i t'estimes més romandre amb l'única lluminària de les estrelles però saps que és un llimac perquè si fos un cargol haguessis notat l'esclafit de la closca i mentre entomes aquesta oiosa sensació que s'escampa sota el peu llefiscós recordes la tova consistència innòcua dels somnis que no gosaràs perpetrar perquè encara és massa aviat per a quedar-te buit completament de somnis despullat com un llimac que llisca tranquil·lament sobre la superfície de la vida conscient que en qualsevol moment el destí pot trepitjar-te sense pietat esventrar-te esmicolar-te deixar-te fet xixines fins que el sol zenital del migdia eixugui les teves despulles perquè vet aquí que tu també tenies somnis somnis noctàmbuls que s'esvaniren com la rosada rastres vestigis paraules que encara espitllen fulgents rutilants talment recòndits racons de la memòria inútil que esdevingueren cims d'una existència glacial26.6.06
Com quan trepitges a peu nu...
Com quan trepitges a peu nu un llimac que lliscava tranquil·lament sobre la gespa i la foscúria de la nit no et deixa veure'l perquè no vols encendre el llum i t'estimes més romandre amb l'única lluminària de les estrelles però saps que és un llimac perquè si fos un cargol haguessis notat l'esclafit de la closca i mentre entomes aquesta oiosa sensació que s'escampa sota el peu llefiscós recordes la tova consistència innòcua dels somnis que no gosaràs perpetrar perquè encara és massa aviat per a quedar-te buit completament de somnis despullat com un llimac que llisca tranquil·lament sobre la superfície de la vida conscient que en qualsevol moment el destí pot trepitjar-te sense pietat esventrar-te esmicolar-te deixar-te fet xixines fins que el sol zenital del migdia eixugui les teves despulles perquè vet aquí que tu també tenies somnis somnis noctàmbuls que s'esvaniren com la rosada rastres vestigis paraules que encara espitllen fulgents rutilants talment recòndits racons de la memòria inútil que esdevingueren cims d'una existència glacial
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
▼
de juny
(51)
- L'Oracle és imminent...
- El "no-lugar"...
- La intuïció més profunda...
- Como hipérbole te la tolero...
- Hegel escribe...
- Com quan trepitges a peu nu...
- Finito...
- L'enunciat de la pregunta 5...
- Jo no tinc pàtria...
- És nit de Sant Joan...
- ENTRELLUM des de Mèxic...
- SELECTIVITAT-3
- E.P.D...
- SELECTIVITAT-2
- Aclariment...
- Arribo a quarts de set...
- Avui apareix a l'e-notícies...
- A partir de demà...
- El veritable problema de Catalunya...
- El grecs tenien una paraula...
- Acantilado ha publicat...
- Abans de menjar caragols...
- Línia Vallès núm 120 (16.6.06)...
- Brutal, extraordinari, clarivident...
- La vida és dura...
- En els tres judicis...
- Fas aquest comentari...
- Última classe...
- Faune melancòlic...
- Sabem que demà...
- No t'ho perdis...
- Escrius...
- Aquest és el post número 200...
- No hi ha dreceres...
- M'arriba aquest mail...
- Ella fuma... (amor & tabac)
- No hi ha cap sensació...
- El malson de qualsevol blogger...
- És aquesta estranya sensació...
- Sexisme...
- Quin dret...
- No és per a donar la raó...
- Avui és 6.6.6...
- Cada any...
- Al llit del torrent...
- Es va verificant la meva hipòtesi...
- Entrevistem al mossèn...
- L'elaboració d'aquest blog...
- Heus aquí...
- JD...
- No suporto la sordidesa...
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada