Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
▼
de juny
(51)
- L'Oracle és imminent...
- El "no-lugar"...
- La intuïció més profunda...
- Como hipérbole te la tolero...
- Hegel escribe...
- Com quan trepitges a peu nu...
- Finito...
- L'enunciat de la pregunta 5...
- Jo no tinc pàtria...
- És nit de Sant Joan...
- ENTRELLUM des de Mèxic...
- SELECTIVITAT-3
- E.P.D...
- SELECTIVITAT-2
- Aclariment...
- Arribo a quarts de set...
- Avui apareix a l'e-notícies...
- A partir de demà...
- El veritable problema de Catalunya...
- El grecs tenien una paraula...
- Acantilado ha publicat...
- Abans de menjar caragols...
- Línia Vallès núm 120 (16.6.06)...
- Brutal, extraordinari, clarivident...
- La vida és dura...
- En els tres judicis...
- Fas aquest comentari...
- Última classe...
- Faune melancòlic...
- Sabem que demà...
- No t'ho perdis...
- Escrius...
- Aquest és el post número 200...
- No hi ha dreceres...
- M'arriba aquest mail...
- Ella fuma... (amor & tabac)
- No hi ha cap sensació...
- El malson de qualsevol blogger...
- És aquesta estranya sensació...
- Sexisme...
- Quin dret...
- No és per a donar la raó...
- Avui és 6.6.6...
- Cada any...
- Al llit del torrent...
- Es va verificant la meva hipòtesi...
- Entrevistem al mossèn...
- L'elaboració d'aquest blog...
- Heus aquí...
- JD...
- No suporto la sordidesa...
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

Como hipérbole te la tolero, pero nada más. És mentida que aquí el castellà estigui perseguit o proscrit o ni tan sols mal vist… Para l’orella pel carrer i escolta, escolta… Hi ha un fotimer de col·legis on només fan classes en castellà. Vols que et copiï la llista? Si exagerem així, com fa la COPE, el PP i la mare que els va matricular, potser sí, que tindrem problemes de veritat. No esperava que tu caiguessis en la trampa.
— TI, 25/06/06
Le ruego a TI que me adjunte la lista de colegios, a ver si puedo apuntar a mi hija allí. Yo pensaba en emigrar a Oviedo…
— Christian, 26/06/06Mis hijos, cuando empezaron el colegio, hacían la mitad de las asignaturas en catalán y la otra mitad en castellano. Pero poco a poco, la proporción fue cambiando (sin consultar a los padres en un tema tan importante) y ahora la única asignatura en castellano es la de lengua castellana. Consultando con otros amigos, a todos les ha pasado lo mismo. Yo, que tengo 4o años, no tuve la oportunidad de estudiar catalán. Mis hijos ahora, no pueden estudiar castellano. ¿Es esto lo que queremos los catalanes? ¿Ser igual a aquello que tanto daño nos hizo?
— T, 26/06/06
Muchas gracias
— T, 26/06/06La lista es sencilla: todos los centros de Fomento (Opus) y hasta el último y más miserable instituto público del área metropolitana (eufemismo de “charnega”) de BNA. Allí no se habla otra cosa que castellano. Los profes guardan las apariencias cara a la galería, pero hacen sus clases en castellano porque los alumnos no les entienden. Y se lo digo porque lo veo cada día pues me dedico a ESO. Déjense de marear la perdiz con estas hiperbólicas hecatombes lingüísticas que sólo puede tragarse un indocumentado de Valladolid que, a lo sumo, ha viajado a Burgos a por morcillas. Catalunya és cada cop menys catalana MALGRAT ELS POLÍTICS. La “normalització” HA FRACASSAT AL CARRER, que és on les coses han de triomfar si volen tenir futur. Es lo que hay, y a mi me da por llorar. Y ahora van Vds. y se hacen las víctimas. Au vinga!
— TI, 26/06/06