Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
-
▼
de novembre
(53)
- Més sang
- *_*
- Presentació de L_OI
- Calendari
- Fracassat
- Errates
- Llavis globals
- Viquipèdia CAT
- RENFE
- BlogPower
- L_OI ja és aquí
- Genialitat
- Mediocritat
- Podria ser
- La gent es mor
- Una veritat inconvenient
- El nen que vaig ser
- Utopia
- L'esquerra
- PostFrankfurt
- Gràcies David!
- MIREIA GALINDO FARÀ LA PRESENTACIÓ DE L'ORACLE IMM...
- Covardia
- Crònica reusenca
- Steam Man
- Reus mon amour
- Taula rodona, coberta, Trebuchet MS i CiU
- Menyspreu
- Isolation
- Resultats X
- Orgull II
- Orgull
- No cal obrir
- Amor letal
- El Camp de la Bota
- Trossos de Quòniam
- El final
- Roses de novembre
- Coberta de L_OI
- La Roca Foradada
- Dos articles i un senador
- Resultats IX
- Resultats VIII (Montilla President gràcies als bot...
- Resultats VII
- Resultats VI
- Resultats V
- Resultats IV
- El silenci dels morts
- Resultats III
- Resultats II
- Resultats
- Ja he votat
- Misteri
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)


6 comentaris:
I dels canelons de ta mare no en goses dir res?
Gaudir de l'amor d'una mare, de la dona i d'una filla és un luxe infinit. Només cal que els secret dels canalons passi per tota la cadena.
Si a més comptes amb un jardí i un pit-roig, segur segur que pots sobreviure a qualsevol catàstrofe nuclear o montillera.
D'acord, d'acord... Orgullós dels canelons, faltaria més!
Estic content que estiguis orgullós de la família,una institució tan poc progre.
Parlant d'aixo, el millor de l'article d'en Culla, és quan posa de manifest que volen -el PSC i adlàteres-continuar insistint en la trampa per a babaus del antagonisme dreta esquerra.
Els hi dona un resultat de collons.
Per cert , no vull ser presumit, però cada dia és més clar el que deia: els d'UNC són els únics que estàn contra aquesta camama.
Llàstima que estiguin sols.
Jo estic orgullòs de no haver votat a l'Arturu Nas i Cagarró, i de que no sigui al Govern del meu país.
Esquerra ha venut el país al PSOE a canvi de poltrones. Aquesta és la realitat. Poden disfressar-ho com vulguin, però són uns venuts. I l'alternativa independentista ja ha nascut: el Partit Republicà Català. Aquesta és l'opció que emprenya més a ERC.
Pinten bé. Però per les "esquerres" i "republicans". I la gent d'ordre, a qui vota?
Publica un comentari a l'entrada