Una ventada de por. El Boeing d'Air Europa tremolava, davallava, semblava una muntanya russa... M'he marejat com una sopa. Peu a terra, he estat a punt de besar-la com fa el Sant Pare de Roma. Encara tinc el cervell emboirat. Encara bufen ràfegues violentes. He vist arbres arrencats de soca-rel i palmeres decapitades. L'hotel Saratoga perfecte. El panorama des de la terrassa és una meravella. Ens hi estarem tres nits. Esmorzo ensaïmada i llet d'ametla a Ca'n Joan de S'Aigo, carrer Baró de Santa Maria del Sepulcre. Havent dinat, visitem la Fundació Pilar i Joan Miró, a Cala Major. Després, fem cap al museu d'Es Baluard. Exposició de Calatrava. L'indret ha estat molt ben restaurat. M'encisa la sala de l'aljub amb les ceràmiques. A la botiga del museu veig el llibre L'illa de la calma de Santiago Rusiñol. Serà el meu regal d'avui. Segons Pla, és el millor llibre de Rusiñol i el millor llibre que s'ha escrit sobre aquesta illa. Posta de sol pel castell de Bellver. S'encenen els llums de la badia. He fet fotos que penjaré quan pugui. No sé on soparem. M'han preparat una sorpresa. Avui faig 43 anys. 10.3.07
43
Una ventada de por. El Boeing d'Air Europa tremolava, davallava, semblava una muntanya russa... M'he marejat com una sopa. Peu a terra, he estat a punt de besar-la com fa el Sant Pare de Roma. Encara tinc el cervell emboirat. Encara bufen ràfegues violentes. He vist arbres arrencats de soca-rel i palmeres decapitades. L'hotel Saratoga perfecte. El panorama des de la terrassa és una meravella. Ens hi estarem tres nits. Esmorzo ensaïmada i llet d'ametla a Ca'n Joan de S'Aigo, carrer Baró de Santa Maria del Sepulcre. Havent dinat, visitem la Fundació Pilar i Joan Miró, a Cala Major. Després, fem cap al museu d'Es Baluard. Exposició de Calatrava. L'indret ha estat molt ben restaurat. M'encisa la sala de l'aljub amb les ceràmiques. A la botiga del museu veig el llibre L'illa de la calma de Santiago Rusiñol. Serà el meu regal d'avui. Segons Pla, és el millor llibre de Rusiñol i el millor llibre que s'ha escrit sobre aquesta illa. Posta de sol pel castell de Bellver. S'encenen els llums de la badia. He fet fotos que penjaré quan pugui. No sé on soparem. M'han preparat una sorpresa. Avui faig 43 anys.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de març
(52)
- II Saló del Sexe en Català
- Le corps féminin
- Tan dolçament
- Calendari
- Benvinguda a la catosfera
- La Cicciolina i jo
- Bones persones
- Sobre los catalanes
- Montilla & Molinero
- Llach, la política i la mare que ho va reparir tot
- 1.000 visites
- VERGES 07
- CAN ZAM 2mil7
- Crònica de la taula rodona a OC
- El fenomen dels blogs en català
- Taula rodona sobre blogs
- Llàgrimes
- Silenci
- Adrián
- Anna Politkòvskaia, in memoriam
- Provo
- Nostàlgia
- Entrevista Ona Mallorca
- Faves a la planiana
- Blogòlegs
- Barceló consagrat
- Gallecs
- Dona i poder
- Agenda de març
- L'acte d'ahir
- Illa
- CIBERLITERATURA
- Notícies
- Posta
- Elogi de l'ensaïmada
- 43
- El primer gust
- Saló del Sexe CAT
- Crítics
- Amants del teclat
- Josep Pla
- Sospites
- Provocacions
- Blogografia
- Aura
- El mar pot esperar
- Primer diumenge de març
- Set d'horitzó
- Discreció
- Vergonya i indignació
- El cant dels ocells
- Sala d'ordinadors
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

6 comentaris:
Per molts anys!
Per molts anys, doncs que i gaudeixi d'aquesta sorpresa (i de Palma)!
Per molt anys Toni, i que en facis molts més! Salutacions i abraçades desde les comarques gironines!
Felicitats Toni ;)
Per molts anys!!!!
Encara que amb retard (com sempre!), moltes felicitats, Toni, i que en puguis gaudir a Ses Illes!
Publica un comentari a l'entrada