He deixat sis exemplars de la meva darrera novel·la al despatx de la regidoria de cultura d'un poble proper. La il·lusió pels premis no s'estronca tan fàcilment. He passejat vora mar amb ella, ens hem fet fotos, hem dinat, hem rigut, hem oblidat el passat perquè el passat no porta enlloc. El passat només és un pròleg. He vist les primeres flors dels ametllers. He intuït la primavera. Tornant per l'autovia, he apagat la ràdio per a escoltar el silenci. A l'altura de Cervera m'he adonat que era feliç. Al pàrquing he trobat els veïns. Hem pujat junts a l'ascensor. M'he posat el pijama. He menjat dues mandarines. M'has trucat per telèfon. Hem fet plans. Si no ens sedueix el futur no val la pena viure. Dins el llit he recordat la flor de l'ametller: trèmula, límpida, evanescent. I m'he adormit com un nen.22.1.10
Les primeres flors dels ametllers
He deixat sis exemplars de la meva darrera novel·la al despatx de la regidoria de cultura d'un poble proper. La il·lusió pels premis no s'estronca tan fàcilment. He passejat vora mar amb ella, ens hem fet fotos, hem dinat, hem rigut, hem oblidat el passat perquè el passat no porta enlloc. El passat només és un pròleg. He vist les primeres flors dels ametllers. He intuït la primavera. Tornant per l'autovia, he apagat la ràdio per a escoltar el silenci. A l'altura de Cervera m'he adonat que era feliç. Al pàrquing he trobat els veïns. Hem pujat junts a l'ascensor. M'he posat el pijama. He menjat dues mandarines. M'has trucat per telèfon. Hem fet plans. Si no ens sedueix el futur no val la pena viure. Dins el llit he recordat la flor de l'ametller: trèmula, límpida, evanescent. I m'he adormit com un nen.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
▼
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
▼
de gener
(25)
- Cultura en temps de xarxes-4
- Cultura en temps de xarxes-3
- Misión Eclipse
- La Revolució està en marxa
- Recuperant "La catosfera literària"
- Cultura en temps de xarxes-2
- Cultura en temps de xarxes-1
- La lliçó del riu al capvespre
- Les primeres flors dels ametllers
- Sobre blogs i bloggers
- A casa dels pares
- Cultura en temps de xarxes
- Mala bèstia neoplàstica
- El Dubte
- oel ngati kameie
- Va de pintades
- La Catosfera Literària 2010
- Què en queda? (de la catosfera)
- El cónsul de Sodoma
- Catosfera 2010
- Premi Machado 2010
- Conquistar-me
- Bestioleta
- I què?
- Neruda a Rapa Nui
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

3 comentaris:
Bonic!
Hmmmm... Mollerussa? És un bon premi. No sé si té ressó, però et pots endur una bona picossada. Jo vaig estar pensant en presentar-m'hi, però trobar temps enmig de tot per a polir i rematar alguna novel·la em sembla impossible.
Boniques Ray Ban de color turquesa... no sé perquè jo m'he quedat amb aquesta imatge de felicitat :-).
Amic, veig que no se te n'escapa ni una. No, no són Ray Ban, sinó unes simples ulleres baratetes plegables... És la model, la que val. ;)
Publica un comentari a l'entrada