Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Lavquén. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Lavquén. Mostrar tots els missatges

10.10.09

Com els ocells


Se escribe porque se vive, por la misma razón que vuela el ave
Alejandro Lavquén (blog), A buen paso atraviesa la noche
Els escriptors ens replantegem constantment l'acte d'escriure. ¿Val la pena? ¿No seria millor viure i prou? ¿Què afegeixen les paraules a la vida? La immensa majoria d'humans viuen sense escriure ni un borrall, i tanmateix són (o semblen) feliços. ¿D'on ens surt aquesta necessitat de paraules? ¿On ens porta aquesta acumulació de posts i de llibres?

Ara que he retornat a la perifèria, les meves lletres seran encara més petites, més minúscules... Escrivim perquè vivim, com volen els ocells... I així serà fins al final.