Sóc un escriptor del segle XXI. No perquè porti 6 anys bloguejant (que també), sinó perquè el meu primer llibre de paper va sortit publicat per Sant Jordi de l'any 2000. Està descatalogat. El segon llibre que vaig publicar també està descatalogat. La resta, amb una mica de sort, encara els podeu trobar a les llibreries... ¿Què fas amb un llibre descatalogat? Doncs penjar-lo a la xarxa. Hi ha diferents maneres de fer-ho. Aquí teniu la llista de tots els meus llibres analògics (alguns ara digitalitzats) i la manera d'aconseguir-los:
* Darrer poema (2000), premi Òmnium Cultural de Granollers.* Tros de quòniam. Vademècum de sàtires (2003), premi Jaume Maspons d'Humor i Sàtira.
* Una certa penombra (2005), premi Gabriel Ferrater de Poesia de Sant Cugat.
* L'oracle imminent (2006), premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
* Catosfera. Ciberdietaris 04-05-06 (2008), premi d'Assaig i Creació sobre Tecnologies de la Informació Nadal Batle i Nicolau.
* Entrellum. 49 poemes i una elegia (2009), premi Internacional de Literatura Antonio Machado.
A més a més, hi puc afegir algun inèdit de regal, un bonus track com ara:
* El Camí de la Tau (2001), premi Òmnium Cultural de Granollers. BUBOK

