Hola Toni. Els camins del likeig (no sé si la paraula és adient) són inescrutables, i m'he topat aquest posteig teu. Ara que no ens veu ningú, perque aquest atac? Jo vaig llegir el seu poemari "Desdiments" i la veritat es que produia fatiga la seva lectura. Una salutació!
1 comentari:
Hola Toni. Els camins del likeig (no sé si la paraula és adient) són inescrutables, i m'he topat aquest posteig teu. Ara que no ens veu ningú, perque aquest atac? Jo vaig llegir el seu poemari "Desdiments" i la veritat es que produia fatiga la seva lectura. Una salutació!
Publica un comentari a l'entrada