No vull fer un resum de l'any que s'acaba, sinó destacar només algunes coses subjectivament importants...
- He pujat a la Pica d'Estats
- He redescobert un menhir
- He visitat Grècia
- He entrevistat Vila-Matas
- He saludat la Cicciolina
- He recollit el Premi Nadal Batle
- He tingut 1.125 visites en un sol dia
- He assolit l'autoritat 100 de Technorati
- He anat d'enterrament
- He acudit a manifestacions
- He assistit a conferències
- He escrit un pròleg
- He participat en un llibre per a nens
- He ideat un llibre 2.0
- He fet amics
- He intentat ser una mica millor
L'any que comença promet. La Catosfera_08 farà història. Si no passa res, aquí seguirem, al peu del canó.
Que tingueu un bon any, entrellumaires!
Estaré uns dies desconnectat......
[Música: Love is a game de The Magic Numbers]
Que tingueu un bon any, entrellumaires!
Estaré uns dies desconnectat......
[Música: Love is a game de The Magic Numbers]

5 comentaris:
M'agrada aquest petit inventari de coses realitzades durant l'any. És un bon exercici per tal de comprovar que el temps no passa debades, que deixem una mica de rastre en el camí o al nostre interior.
Bon any i que sigui ben profitós, Toni.
Bon Nadal, bones festes i any literàriament profitós!!
Fa uns dies ens preguntaves que és un blog per nosaltres, en la meta-esferificació
La efervecencia del ciberdietarisme és el revolsiu que ens durà a l'elininació dels problemes artificials, trobaràs la resposta.
Molt bones festes i que l'any que ve també tinguis un bon llistat.
Publica un comentari a l'entrada