Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bob Dylan. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bob Dylan. Mostrar tots els missatges

2.6.08

Nothing to lose

When you got nothing, you got nothing to lose
You're invisible now, you got no secrets to conceal


El dilema sempre és el mateix: ¿Què puc guanyar o què puc perdre? Les revolucions sempre les han fet els que no tenien res a perdre, tret de les seves il·lusions. ¿Qui arriscaria el que té per una mera il·lusió?
En la red, eres lo que compartes, tu personalidad digital se compone de lo que aportas, de lo que enlazas, no de lo que escondes.

Un blog és una catapulta identitària. Som allò que bloguegem. Rere la façana digital potser existeixen secrets, però l'escriptura és un bon sistema d'ocultació. L'escriptor és l'Emmascarat, l'Encobert, l'Invisible que no té res a perdre, tret de les paraules que el protegeixen de la intempèrie existencial. Revestits de paraules, bloguegem dia rere dia, nit rere nit, tot empenyent setmanes, mesos i anys... ¿Per a què? ¿Què ens fa por?

Ens fa por la invisibilitat, la solitud, la nuesa descarnada de l'ego anorèctic i raquític... Ens acolloneix que algú descobreixi el nostre últim secret, el més ben guardat, el més íntim: que no som res, absolutament res, tret d'aquest manat de paraules que ens embolcallen tendrament...