Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Erato. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Erato. Mostrar tots els missatges

10.6.07

Inspiracions [Erato]

L'espectacle poeticomusical que vam fer ahir va sortir molt rebé. Unes seixanta persones van poder gaudir-lo al Casal de Vallromanes. És un orgull pertànyer al Grup Erato. Joan, Jordi, Mariluz, mil gràcies pel vostre treball i la vostra il·lusió. Un agraïment especial al clarinetista (Joan Pardo), al tècnic de llum i so (Edgar Duran) i a la directora escènica (Mònica Fabregat). Aquí us deixo el video dels dos últims minuts de l'espectacle...



1.6.07

AGENDA JUNY_07

Div. 1: Entrevistem Marc Vidal al programa "Capvespre" de Ràdio Vallromanes

Dill. 4: M'entrevisten al programa "A Bona Hora" de Ràdio Sabadell

Div. 8: Sopar de comiat a la Mercè T.

Diss. 9: Recital poètic amb el Grup Erato de Vallromanes

Dima. 12, dime. 13 i dij. 14: Faig de vigilant i corrector a les PAU (UAB)

Diss. 16: Constitució del nou govern municipal

Diss. 23: Revetlla de Sant Joan