Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris generositat. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris generositat. Mostrar tots els missatges

1.10.15

Arrels en el mar


Benaurada soledat. La llevantada va a la baixa. Sortirà el sol. Caminaré...

Tot endreçat, la vida endreçada, segueixo endavant...

Benvingut octubre. He signat per als propers 9 mesos. Un embaràs?

Després de 100 dies de vida nòmada, trobava a faltar la teva salabrosa dolçor. Sweet home.

He tornat a tu perquè em vas fer feliç. Intentaré estar a l'altura de la teva generositat. Brames perquè he tornat? Quines secretes escumes guardes per a mi? Quins fruits saborosos? Torno a tu per a ser menys jo. La teva màgia. La teva seducció incontestable.

Sense plans. Sense personatges. Més pur i més lliure encara.

Arrelant-me a les onades. 

    25.6.15

    Pessigolles a l'ànima


    - Qui et besa els llavis?
    - Uns llavis molsuts que m'encanten.
    - Qui et fa llepadetes arreu?
    - Una llengua de mel.
    - Qui t'acarona la pell?
    - Uns dits de foc i de vent.
    - Qui s'arrela en tu?
    - Un om esponerós.
    - Qui enlaira el teu cor cap als estels?
    - Un cor generós i valent.
    - Qui et fa pessigolles a l'ànima?
    - Un buda que riu i calla.
    - Qui camina al teu costat?
    - Un pelegrí efímer.
    La consciència de lo efímer, de la fugacitat dels instants, fan la vida més lleugera i més bella, una bestreta del comiat, la vigília de l'absència quan la presència encara batega, llum en les ombres, silenci entre mots, tardor en la primavera, tomba en el bressol.

    I tota la tendresa del present que no gosa somiar, perquè els somnis ens allunyen de la veritat.

    Acceptar. Confiar. Respirar.

    Ser.

    25.5.15

    Màgia


    El nen que sóc no sabia que era possible fins que s'esdenvingué. La màgia existeix. El somnis deixen de ser somnis quan ets generós i valent. Llavors tot flueix i la realitat supera qualsevol expectativa. La casa plena de gent. El cor ple de gent. Gent que som persones amb cara i ulls i noms, ànimes que vibrem amb l'energia que ens uneix, que parlem i riem i cantem i ballem fins que surt el sol. No tinc cap dret a demanar res més. O potser sí... M'ho mereixo. I tant, que m'ho mereixo!