De vegades, les casualitats són sorprenents. Resulta que el proper dissabte 17 de maig és el Dia Mundial d'Internet, just el mateix dia que presentem a Vallromanes LCL, un llibre que no hagués estat possible sense Internet. Quan vam escollir la data no n'érem conscients. Es tracta, doncs, d'una feliç casualitat. Tot plegat ho celebrarem aquest dissabte a la festa de blogaires lletraferits. Quedeu tots convidats. Jo de tu no me la perdria.13.5.08
Dia d'Internet
De vegades, les casualitats són sorprenents. Resulta que el proper dissabte 17 de maig és el Dia Mundial d'Internet, just el mateix dia que presentem a Vallromanes LCL, un llibre que no hagués estat possible sense Internet. Quan vam escollir la data no n'érem conscients. Es tracta, doncs, d'una feliç casualitat. Tot plegat ho celebrarem aquest dissabte a la festa de blogaires lletraferits. Quedeu tots convidats. Jo de tu no me la perdria.
Etiquetes
casualitat,
efemèrides,
internet,
LCL,
llibres,
Vallromanes
12.5.08
Un tast de LCL
Per anar obrint boca mentre s'acosta La Presentació del proper dissabte 17, us oferim un SlideShare amb 10 començaments, o sigui, amb l'inici d'un 10% dels textos que formen part del llibre. La tria ha estat aleatòria. Aquí els teniu, que vagi de gust:
Batosfera?

Pere Lluís Alvau m'envia per mail l'enllaç a la notícia d'un diari electrònic (el més llegit de Sardenya) on apareix la participant algueresa de LCL, Anna Cinzia Paolucci. El més divertit és que al titular hi posa "La Batosfera Literària"!!! (blogosfera de rates-pinyades o plena de batusses?!!)
Si fa uns dies, al Telediario de TV1, la van batejar com a Cartosfera, ara a l'Alguer l'anomenen Batosfera. És el problema d'inventar paraules noves... CAT, CAT, es diu CAT-OSFERA, ni Cartosfera ni Batosfera, sinó CATOSFERA. No és tan difícil, no?
¿O tot plegat és un complot (des de Madrid fins a Itàlia) per amagar aquesta realitat CATosfèrica que abasta tots els PPCC?
Actualització 14:38: Ja ho han esmenat: ara hi posa Catosfera. Gracie Mile!!
Si fa uns dies, al Telediario de TV1, la van batejar com a Cartosfera, ara a l'Alguer l'anomenen Batosfera. És el problema d'inventar paraules noves... CAT, CAT, es diu CAT-OSFERA, ni Cartosfera ni Batosfera, sinó CATOSFERA. No és tan difícil, no?
¿O tot plegat és un complot (des de Madrid fins a Itàlia) per amagar aquesta realitat CATosfèrica que abasta tots els PPCC?
Actualització 14:38: Ja ho han esmenat: ara hi posa Catosfera. Gracie Mile!!
I ara Castosfera!!!
Etiquetes
Alguer,
Anna Cinzia Paolucci,
humor,
Itàlia,
LCL,
llengua,
Madrid,
Pere Lluís Alvau,
premsa
11.5.08
Com arribar a Vallromanes el dissabte 17
Recordeu que l'acte de presentació de LCL és a les 19 h. al Casal
Els que veniu amb cotxe particular, aquí teniu el mapa:
Possibilitats de transport públic per a l'anada:
Els que veniu amb cotxe particular, aquí teniu el mapa:
Possibilitats de transport públic per a l'anada:
- Agafar bus a BARNA línia ALELLA-VALLROMANES: 17:30 a la Ronda de Sant Pere 19-21; 17:37 a Gran Via / Pg. Marina (banda mar). Arribareu a Vallromanes a les 18:10 (Vid. Google Maps)
- Agafar bus a GRANOLLERS línia VILANOVA-VALLROMANES: 17:28 a l'estació de FC > arriba a Vallromanes a les 17:55. 18:33 a l'estació de FC > arriba a les 18:55 (una mica just). També els podeu agafar (3' abans) a l'estació de busos de Granollers. (Vid. Google Maps)
I la tornada? Fomut. Calculeu que, entre l'acte i el post-acte (signatures + pica-pica + concert de jazz), se'ns faran les 21-22 h. A aquesta hora ja no hi ha busos ni cap Alella ni cap a Granollers. Serà qüestió d'aprofitar les places buides dels cotxes que baixin cap a Barna o quedar-se a l'after hours-akelarre-party que farem a la Roca Foradada...
Etiquetes
Alella,
Barcelona,
Granollers,
mapes,
Vallromanes,
viatges
Capvespre 9.5.08
Pluja de maig. Primera primícia musical: "No estés triste" de Manolo García. Parlem de les dues presentacions de llibres que farem la setmana entrant a Vallromanes:Divendres 16 de maig a les 18:30 "El vertigen del trapezista" de Jesús Tibau
Dissabte 17 de maig a les 19 h. "La Catosfera Literària, primera antologia de blogs en català".

Segona primícia musical: "Violet Hill" de Coldplay. Octavio Paz. Pessoa. Marco Polo. Ramon Llull. Recitem poemes d'Octavio Paz.
Etiquetes
capvespre,
Coldplay,
Jesús M. Tibau,
LCL,
llibres,
Llull,
Manolo García,
Marco Polo,
Octavio Paz,
Pessoa,
pluja,
presentacions,
Vallromanes
10.5.08
LCL a l'Alguer
Cinzia Paolucci con una delle sue poesie è stata inserita in “La Catosfera Literària ”, prima antologia con cento testi tratti da “blog” letterari in lingua catalana. Il testo è stato pubblicato dalle Edizioni Cossetània con il prologo di Biel Mesquida, poeta maiorchino e fra i maggiori esponenti contemporanei della poesia catalana. Il libro verrà presentato sabato 17 maggio a Casal de Vallromanes – Barcellona con una cerimonia che vedrà presenti molti degli autori protagonisti di questa maratona letteraria in lingua catalana.
Cinzia Paolucci è stata inserita in “La Catosfera Literària ”, questa scommessa editoriale che ha visto coinvolte numerose personalità delle lettere catalane che oggi veicolano le proprie produzioni non solo attraverso i libri ma anche con le innovazioni introdotte dal web come appunto i “blog”.
Cinzia Paolucci è stata inserita in “
Etiquetes
Alguer,
Biel Mesquida,
Cossetània,
Itàlia,
LCL,
presentacions,
Vallromanes
Podcast de L'Internauta
Ja han penjat el podcast del programa L'internauta sobre LCL. Va ser una agradable tertúlia amb Vicent Partal, Núria Masdéu i Xavi Caballé.
Etiquetes
LCL,
Núria Masdéu,
Partal,
ràdio,
Xavier Caballé
9.5.08
Pluja de maig
Pluja de maig. Tremola la pell dels boscos. Amaga't i cerca una nova manera de sobreviure sota les runes de tu mateix. Deixa estar les veus de sirena que canten melodies insípides. Amaga't i cerca el camí que mena al centre de l'univers. Pluja de maig. Incertesa. Salva ton cor de les aparences. Tremola la pell de la terra. Amaga't i cerca la mirada transparent de l'últim déu que t'espera més enllà de totes les ombres...
8.5.08
LCL a Lecturàlia
Avui -per intercessió de Francesc Puigcarbó-, Màrius Serra (que defensa blog amb G) ha recomanat LCL al seu espai Lecturàlia: Atles de lectura.
Etiquetes
blogologia,
LCL,
Màrius Serra,
Puigcarbó,
ràdio
Idees
A la vida no n'hi prou amb tenir idees, sinó que cal treballar, treballar i treballar perquè aquestes meravelloses idees puguin fer-se realitat. N'estic més que tip, dels platònics! Són una colla d'esquenadrets.
7.5.08
LCL a L'internauta
Vicent Partal ens ha convidat a L'internauta. El proper dissabte 10 de maig (23 h.) Jordi Ferré (via telefònica) i servidor (a l'estudi) parlarem de LCL. Serà un preludi de La Presentació del dissabte 17...
Etiquetes
Cossetània,
entrevistes,
Jordi Ferré,
LCL,
Partal,
ràdio
5.5.08
Recital de Perpinyà
El passat 7 de març Joan Pere Sunyer em va convidar a Perpinyà per tal d'enregistrar 10 sessions del programa Instants poètics de Ràdio Arrels. Vaig recitar 13 poemes inèdits del poemari guanyador del Premi Machado. Ara m'han arribat els mp3. Aquí els teniu:
No saps
No saps
Amb el temps / Morir
L'amor plujós
Silenci etern / Matèria primera
L'hivern
Abraçar-te
És la por
Reblem el clau
Diumenge vermell / Nua
A poc a poc
Etiquetes
ciberpoesia,
Machado,
oan Pere Sunyer,
Perpinyà,
poemes,
ràdio
4.5.08
Entre ginestes i roselles
Vint minuts i veig el mar. Camino entre ginestes i roselles (talment una immensa senyera que el maig ha estès sobre la terra). Com que és diumenge, escullo els corriols emboscats. Escolto el cant inconfusible del cucut. Montserrat al fons i el Montseny a l'altra banda. Molts ciclistes. Cirerers carregats de cireres verdes. Visito una masia on havien viscut okupes. El propietari ha tapiat les finestres i ha netejat les feixes del voltant. Davant hi ha un dels pins més importants de Vallromanes. Té un tronc grandiós. Torno cap a casa. M'afaito, em dutxo i vaig a comprar a la parada de fruites i verdures. Avui menjarem paella. Demà m'auditen.3.5.08
Jo no sóc la Mireia Galindo
Avui és un dia històric. Estic escoltant el programa Digitals de la Mònica López on la Mir i el Manel (persones banals i de ment recargolada), els creadors de la Mireia Galindo, estan "sortint de l'armari". Són col·legues i de Benavarri. Els felicito pel llibre. Els torno a agrair que m'ajudessin en la presentació de L_OI. Aquest post vol ser un homenatge a aquest blog mític amb el qual vaig tenir una sèrie de polèmiques... The game is over. Ara que tot ha quedat clar, demano públicament que ningú més torni a dir que jo era la Mireia. I és que el món està ple de miserables.
Etiquetes
blogologia,
entrevistes,
Mireia Galindo,
ràdio,
sexe
1.5.08
LCL a Vilaweb
«És una criatura eixerida, aquest llibre, encantadora, fresca, és un joc engrescador, és novetat, és la feina ben feta de molts. No és una antologia acadèmica, és el joc de l'atzar. M'agrada molt, fa llegiguera i és estimulant. Gracies als promotors, als inquiets, als engrescadors, als pares de la criatura.» (Victoria)
30.4.08
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)
