No se'n va l'hivern. No vol anar-se'n. Encara no. Plovisqueja sense fe. El cel és una paleta plena de grisos. Cigonyes amb branquillons al bec. A l'examen d'anglès he hagut de redactar un mail on explicava a un suposat amic que he trobat feina a NYC com a professor de català. Somnis. A good traveller has no fixed plans. Com que no se'n va l'hivern, marxaré jo...
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris TV3. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris TV3. Mostrar tots els missatges
17.2.11
20.8.09
17.8.09
Em truquen per a confirmar-me que el programa que vam gravar el passat 31 de juliol serà emès per TV3 aquest dimecres dia 19 a les 12:00. Si em voleu veure fent el pallasso una estona, no us el perdeu.
31.7.09
Entrevistes a la tele
Aquest matí en Llucià Ferrer m'ha fet una entrevista a la Roca Foradada per al programa Quin país! dedicat a Vallromanes. El podreu veure en els propers dies a Tv3.
M'avisen que aquesta nit emetran el programa La Malla a la Xarxa de Televisions Locals on també hi surto entrevistat.
M'avisen que aquesta nit emetran el programa La Malla a la Xarxa de Televisions Locals on també hi surto entrevistat.
31.12.08
Bye-bye 2008
Vam començar el 2008 amb les Jornades de la Catosfera d'on en va sortir un llibre del qual en vam fer diferents presentacions (1-2-3-4), a més de tot el ressò mediàtic (TV inclosa). Vaig guanyar el Premi Machado. Vaig flirtar amb la política (1-2-3). Vaig coincidir amb gent interessant (1-2-3). Vaig descansar una mica i, ben descansat, vaig reprendre el blogueig amb més empenta que mai... i aquí estic un altre cop donant guerra.
Entre les coses superficials cal destacar que vaig estiuejar a Eivissa, m'he aprimat 12 kg, m'he canviat les ulleres i, després d'anys i panys resistint-me, per fi he caigut en la temptació de tenir mòbil... ara ja puc dir que sóc "normal"!
Com sol passar, les coses més importants (que sovint s'esdevenen en l'àmbit estrictament íntim i privat) no es poden explicar. Per tant, us haureu de conformar amb aquest succint relat dels fets públics, aprendre a llegir entre línies o si més no esperar que algun dia escrigui les meves memòries... que tot arribarà.
El 2009 es presenta la mar de bé. A principis d'any publicaré dos llibres nous: Catosfera. Ciberdietaris 04-05-06 (Premi Nadal Batle) i la versió trilingüe del poemari Entrellum (Premi Machado). Anirem a Mallorca i a Cotlliure a presentar-los... quin plaer tornar-hi!
Intueixo que el 2009 serà un any decisiu per a mi. Faré 45 anys; en farà 20 que em vaig casar, 20 que treballo de professor d'institut, 10 que visc a Vallromanes i 5 que bloguejo. Que per què serà "decisiu"? Ja ho veureu... no penso donar més pistes.
Mentrestant, aquí em trobareu... aquest és el meu cau.
Us desitjo un bon cap d'any... i que demà la ressaca sigui lleu.

Etiquetes
aniversaris,
blogologia,
catosfera,
Cotlliure,
dona,
Eivissa,
futur,
jo mateix,
LCL,
llibres,
Machado,
Mallorca,
premis,
TV3,
Vallromanes
29.5.08
27.5.08
Aquest dijous al Telenotícies
M'avisen que la data prevista per a emetre el reportatge sobre la LCL i els blogs literaris al Telenoticies Migdia de TV3 és el proper dijous [Setmana dedicada a la lectura] . El TN comença a les 14:30, però el reportatge apareixerà al final, després dels esports i abans del Temps. No us el perdeu! [Vid. enregistrament]
21.5.08
LCL a TV3
Aquesta tarda els de TV3 han vingut a casa per a gravar un reportatge sobre LCL. Han estat una hora i mitja que quedarà reduïda a dos minuts en un Telenotícies migdia de la setmana vinent, que dediquen a la literatura i al foment de la lectura. M'han dit que LCL compartirà reportatge amb Relats en català. Aquí teniu algunes fotos de l'enregistrament...
Etiquetes
entrevistes,
jardí,
LCL,
relats,
TV3,
Vallromanes
19.5.08
Agenda LCL
Dilluns 19 de maig (18:30 h.) Intervenció al programa On vols anar a parar? de Catalunya Ràdio. [Escolta Podcast]
Dimarts 20 de maig
(19 h.) Entrevista a Ràdio Torredembarra.
(19 h.) Entrevista a Ràdio Torredembarra.
Dimecres 21 de maig
(17:30 h.) Un equip de TV3 vindrà a Vallromanes per enregistrar un reportatge sobre el llibre. L'emetran la setmana vinent al Telenotícies dins la setmana dedicada a la literatura i al foment de la lectura. [Vid. Vídeo]
(17:30 h.) Un equip de TV3 vindrà a Vallromanes per enregistrar un reportatge sobre el llibre. L'emetran la setmana vinent al Telenotícies dins la setmana dedicada a la literatura i al foment de la lectura. [Vid. Vídeo]
Dijous 22 de maig
(14:00 h.) Ràdio Andorra. Programa Ningú és perfecte. Hi participen els catosfèrics andorrans Dávid Gálvez i Climent Miró.
Canal Reus TV. Programa La Cara C. [Vid. Vídeo]
(14:00 h.) Ràdio Andorra. Programa Ningú és perfecte. Hi participen els catosfèrics andorrans Dávid Gálvez i Climent Miró.
Canal Reus TV. Programa La Cara C. [Vid. Vídeo]
Dilluns 26 de maig
(17:30 h.) Entrevista en directe a Ràdio 4 en el programa Què està passant? [blog] [Escolta Podcast]
(21.00 h.) Entrevista a Ràdio Sant Celoni Punt 7. Hi participa el catosfèric celoní Pere Lleixà.
Divendres 6 de juny
(11:15) Entrevista a Ràdio Sabadell al programa A Bona Hora
Divendres 27 de juny
(19:00) Mca en xarxa. Ona Mallorca [Escolta Podcast]
Dimarts 8 de juliol
(19:30) [Presentació a Fnac Triangle]
Dijous 10 de juliol
(16:00) Gravació del programa Digitals de Mònica López a COM Ràdio
Dijous 4 de setembre
(20:00) Presentació a Can Alcover-Espai de Cultura a Palma de Mallorca
(17:30 h.) Entrevista en directe a Ràdio 4 en el programa Què està passant? [blog] [Escolta Podcast]
(21.00 h.) Entrevista a Ràdio Sant Celoni Punt 7. Hi participa el catosfèric celoní Pere Lleixà.
Divendres 6 de juny
(11:15) Entrevista a Ràdio Sabadell al programa A Bona Hora
Divendres 27 de juny
(19:00) Mca en xarxa. Ona Mallorca [Escolta Podcast]
Dimarts 8 de juliol
(19:30) [Presentació a Fnac Triangle]
Dijous 10 de juliol
(16:00) Gravació del programa Digitals de Mònica López a COM Ràdio
Dijous 4 de setembre
(20:00) Presentació a Can Alcover-Espai de Cultura a Palma de Mallorca
Etiquetes
entrevistes,
LCL,
ràdio,
Ràdio4,
Sant Celoni,
tele,
Torredembarra,
TV3
16.12.07
Lourdes
Us podeu imaginar en quin estat comatós i catatònic es troba la literatura catalana (em refereixo a la de paper) que, quan no deixen els premis deserts (i últimament n'han deixat uns quants), concedeixen els guardons a obres realment curioses. Pep Coll s'ha endut el Sant Jordi amb una novel·la sobre la vida de Bernadeta Soubirous, la nena a qui se li va aparèixer la Mare de Déu a Lourdes... ¿Voleu res més destrempador?! I després alguns es queixen de què la joventut no llegeix! Aquests jurats i aquests editors farien bé d'anar a Lourdes, a veure si també se'ls apareix la Verge. ¿O és que ja només llegeixen novel·les de paper les velles beates de missa de dotze? Aleshores res, no he dit res. Vosaltres aneu fent... que ja arribarà Sant Jordi. (Suggeriment: amb el llibre podeu regalar un rosari, una estampeta del Papa o una ampolleta d'aigua beneita).
CAPVESPRE 14.12.07 Poema d'Agustí Bartra: Quan de mi, finalment... Tangos amb lletra de Juan Gelman. Recordem Josep Guinovart, Stockhausen i Sebastià Sorribas. Més tangos. Recitem poemes de Jordi Sarsanedas. Parlem de coses vàries: TV3 a València, el compromís del creador amb la societat, l'actual mediocràcia... Avui sense la Mariluz.
Etiquetes
Agustí Bartra,
capvespre,
editorials,
Guinovart,
Juan Gelman,
jurats,
lector,
literatura,
Pep Coll,
premis,
religió,
Sant Jordi,
Sarsanedas,
Sorribas,
Stockhausen,
TV3,
València
13.12.07
Un espai de comunicació
"Una nació és un espai de comunicació"
Eliseu Climent
Eliseu Climent
La CATosfera és, a hores d'ara, el principal espai de comunicació digital de què disposem els catalans d'arreu del món. Per cada repetidor de TV3 que clausuren, s'obren 1.000 blogs nous... La tele aviat serà una antigalla que no es mirarà ningú. Internet és el present i el futur. Catalunya serà catosfèrica o no serà. La Revolució Catosfèrica només ha fet que començar...
Etiquetes
blogologia,
Catalunya,
catosfera,
comunicació,
Eliseu Climent,
futur,
nacionalisme,
revolució,
tele,
TV3
10.12.07
Blogosucció
En l’edició de 2006, Toni Ibánez rebé aquesta distinció per l’obra Catosfera 04 05 06 Ciberdietaris. El seu treball feia referència al sorgiment dels blogs com una eina de contribució a la consolidació d’un nou espai de creació i de comunicació (la blogosfera), en el qual la llengua catalana també té un lloc.
Fet: Montilla i Puigcercós ara estan callats i han oblidat el que van prometre.
Fet: després de més de vint anys Alacant no veu TV3 (...)
Paraules: em vaig apuntar al nacionalisme quan encara vivia Franco i jo era menor d'edat.
Paraules: recorde pocs dies més tristos que avui, quan tinc la sensació que m'han clavat un punyal en l'esquena els meus, els de més amunt de l'Ebre. Meus? I ara què president Montilla? I ara què conseller Puigcercòs? I ara què conseller Tresserras? (VP)
Etiquetes
Alacant,
blogologia,
cinema,
Ebre,
Franco,
lector,
llibres,
Montilla,
Nadal Batle,
paraules,
Partal,
premis,
Puigcercós,
TdQ,
tele,
Tresserras,
TV3
1.12.07
BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL BRUTAL
Almenys aquesta ha sortit una mica millor que la del 29-O. Tindrem molts dies per a comentar el que ha passat avui a Barcelona. Està clar que hi haurà un abans i un després del 1-D-07.
Gràcies a tots!
Visca Catalunya Lliure!!!
Visca Catalunya Lliure!!!
Aquí us deixo un bon sarpat de fotos. A veure si poseu nom a les cares (i esquenes) que surten...
21:05 És completament INADMISSIBLE que TV3 obri el Telenotícies connectant amb MADRID explicant-nos fil per randa el "encuentro fortuito" entre uns guàrdies civils i uns etarres quan centenars de milers de catalans aquest vespre estaven col·lapsant el centre de Barcelona demanant precisament no dependre de Madrid! I aleshores, per art de màgia, surt Zapatero en directe!! I afegeixen que avui ja funcionen tots els trens... TV3, la nostra. UNA VERGONYA VOMITIVA.
Hòstia, en Martí Cabré m'ha enxampat a la Plaça Catalunya mentre explicava a la gent (que encara no s'havien mogut) que la Manifestació omplia tota la Via Laietana i arribava fins al mar... i no s'ho creien!
Videos Vilaweb
Video Xavier Borràs
Chapeau!
Sèrie Manifestació 1-D
BRUTAL BRUTAL BRUTAL
L'endemà
Catalunyes
Video Xavier Borràs
Chapeau!
Sèrie Manifestació 1-D
BRUTAL BRUTAL BRUTAL
L'endemà
Catalunyes
Etiquetes
Barcelona,
Catalunya,
fotos,
independència,
manifestació,
paraules,
TV3,
ZP
29.10.07
Manifestació 29-O
Cop de moto cap a Barna. Amb 20 minuts em planto a la Plaça Sant Jaume. Són tres quarts de set, aparco entre el Bocatta i les unitats mòbils de TV3. A mà dreta veig les furgonetes blau marí dels Mossos i, enmig de la plaça, grups de manifestants que escalfen l'ambient amb xiulets. Poca gent. Vilaweb diu que un miler, la Guàrdia Urbana 700 els Mossos 400. A les set en punt la plaça està mig plena (o mig buida, depèn de com es miri, com allò del got). Comença la cridòria, les consignes, etc. Els megàfons atreuen càmeres i periodistes. El més curiós és que hi ha diferents nuclis, tres o quatre en total, d'allò més diversos. Per una banda, la pancarta de Catalunya Acció: CATALONIA THE NEXT STATE IN EUROPA. [Discurs de Santiago Espot + vídeo]. Allí em trobo l'Enric Borràs que em presenta el seu fill el qual ens fa una foto. Em regala una estelada. Un altre nucli és el de les associacions veïnals que arboren pancartes de lletra verda en les quals demanen l'AVE pel litoral. Hi ha caricatures d'alguns polítics. Després arriba un grup de joves de les JERC amb una pancarta negra que resa JA N'HI HA PROU. Aturem la incompetència espanyola. Aquests no paren de cridar "In-de-pen-dèn-cia" i "Espanya és fracàs". Una pancarta de la UPD on es demanen dimissions. Més pancartes casolanes de particulars. Molta premsa. Al centre de l'huracà comença la baralla entre els independentistes i el PPeros. Els primers acusen d'oportunistes als segons. De fet, ambdós estan aquí pel mateix motiu, el que passa és que els del PP ho aprofiten per anar contra ZP mentre que els de l'estelada criden contra Espanya. Deu ser la primera manifestació que uneix els dos extrems, però els dos extrems ara es troben massa a prop i comencen els insults... Un home irromp dins el grup del PP brandant l'estelada. Els guardaespatlles el fan fora de males maneres. Una senyora que parla castellà comença a discutir acaloradament amb un noi. Les ulleres de la senyora acaben per terra mentre els periodistes els encerclen com voltors cercant la carronya informativa. Quina vergonya. Quatre gats que, per a més INRI, s'acaben barallant entre ells. Els sociates deuen fregar-se les mans. Toco el dos aviat o encara em posaré a plorar. A les vuit torno a ser a casa. El telenotícies sociata de TV3 comença dient que tot el problema s'està arreglant. Surt el Nadal Brother fent declaracions. Dediquen dos miserables minuts a la manifestació. Alguns s'alegren del fracàs. Perquè ha estat un fracàs. A mi, en canvi, em fa molta, molta pena. Aquest país no té remei ni té futur. Potser sí, que tenim el que ens mereixem. Aquí us deixo algunes fotos...
Etiquetes
Barcelona,
Catalunya Acció,
CNC,
Enric Borràs,
fracàs,
futur,
independència,
JERC,
manifestació,
Mossos,
moto,
PP,
Santiago Espot,
TV3
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)


