13.3.17

Traces de mi



Hi ha traces de mi en tu, molles de cor que s'escampen pels racons més recòndits, en la mateixa sang, en la mateixa flama que crema cada record, en la dolçor que m'enduc, en els ulls closos i en el gemec que em xiuxiueja delícies d'una altre món. 

I ara que m'envolo oceà enllà, vull que em donis la mà, que em donis els llavis, que en regalis el teu somni de ser companys de camí, còmplices d'un destí inoblidable. 

No hi ha absència de presencia si l'essència dictamina que la llum que som  és eterna. Que no és dolor ni lligam això, que les ales sobrevolen les misèries si som capaços de sentir que la força del vent ens empeny més enllà de l'horitzó. 

Traces de mi en tu, molles de cor que nodreixen els batecs...

La vida que pampallugueja incessant
La vida que s'escola entre els dits
La vida que crida tothora:

Aneu, aneu, no us atureu, que ara i aquí és l'aventura, la passió pura, el clam definitiu; aneu, aneu, cap al cim, cap als boscos, que res no us entrebanqui la follia. Sigueu joia i estiu! Sigueu la carn de Déu brillant en la penombra!

1 comentari:

Toni Ros ha dit...

TRAÇOS DE MIM

Há traços de mim em você, migalhas do coração que se espalham pelos recantos mais reconditos, no mesmo sangue e na chama que arde em cada lembrança, na doçura que levo comigo, nos olhos fechados e no gemido que sussurra delícias do outro mundo.

E agora que decolo além do oceano, eu quero que você me dê a mão, que você me dê os lábios, que você me presenteie o sonho de sermos parceiros no caminho e cúmplices de um destino inesquecível.

Não existe ausência da presença se a essência determina que a luz que somos é eterna. Não é dor, atadura tambem não. Que as asas sobrevoem as misérias se somos capazes de sentir que a força do vento empurra-nos além do horizonte.

Traços de mim em você, migalhas do coração que nutre os batimentos. Não, não são lágrimas, senão estrelas.

A vida que lampeja incessante
A vida que escorre entre os dedos
A vida que grita todo o tempo:

Vai, vai, não fiquem parados, que aquí e agora é a aventura, a paixão pura, o grito definitivo. Vai, vai, até o topo, até a floresta, que nada os freie a loucura. Seja você verão e alegria! Seja você a carne de Deus brilhando na penumbra!