11.2.13

Flock of Starlings


Estic envoltat d'ocells. Passen estols davant el finestral. Fan figures i es perden. Retornen. Si els pogués atrapar amb les paraules. Paraules-gàbia. Millor que se'n vagin cel enllà. On la mar és un mirall entelat. On les muntanyes s'emblanquinen. Millor que se'n vagin. La paraula ocell no és un ocell. Jo no sóc jo. Tu no ets tu. Retornen. Sempre retornen. 
    I'm surrounded by birds. Flocks pass in front of the large window. They make figures and get lost. They return. If I could catch them with the words. Words-cage. They had better fly away into the sky. Where the sea is a tarnished mirror. Where the mountains become white. They had better leave. The word bird is not a bird. I am not myself. You are not yourself. They return. They always return.

    4 comentaris:

    Anònim ha dit...



    ...Like a bird on the wire,
    Like a drunk in a midnight choir
    I have tried in my way to be free...

    LC

    Toni Ibanyes ha dit...

    Leonard Cohen ;)

    Anònim ha dit...

    http://vimeo.com/31158841

    OP

    Toni Ibanyes ha dit...

    Awesome! (tot i que em sobra la música)