Avui a les 11 h. a la Llibreria Catalònia
Marc Vidal i servidor farem la
presentació de LCL per als
mitjans de comunicació
Marc Vidal i servidor farem la
presentació de LCL per als
mitjans de comunicació
De vegades, les casualitats són sorprenents. Resulta que el proper dissabte 17 de maig és el Dia Mundial d'Internet, just el mateix dia que presentem a Vallromanes LCL, un llibre que no hagués estat possible sense Internet. Quan vam escollir la data no n'érem conscients. Es tracta, doncs, d'una feliç casualitat. Tot plegat ho celebrarem aquest dissabte a la festa de blogaires lletraferits. Quedeu tots convidats. Jo de tu no me la perdria.
Pluja de maig. Primera primícia musical: "No estés triste" de Manolo García. Parlem de les dues presentacions de llibres que farem la setmana entrant a Vallromanes:
Avui -per intercessió de Francesc Puigcarbó-, Màrius Serra (que defensa blog amb G) ha recomanat LCL al seu espai Lecturàlia: Atles de lectura.
Vicent Partal ens ha convidat a L'internauta. El proper dissabte 10 de maig (23 h.) Jordi Ferré (via telefònica) i servidor (a l'estudi) parlarem de LCL. Serà un preludi de La Presentació del dissabte 17...
Vint minuts i veig el mar. Camino entre ginestes i roselles (talment una immensa senyera que el maig ha estès sobre la terra). Com que és diumenge, escullo els corriols emboscats. Escolto el cant inconfusible del cucut. Montserrat al fons i el Montseny a l'altra banda. Molts ciclistes. Cirerers carregats de cireres verdes. Visito una masia on havien viscut okupes. El propietari ha tapiat les finestres i ha netejat les feixes del voltant. Davant hi ha un dels pins més importants de Vallromanes. Té un tronc grandiós. Torno cap a casa. M'afaito, em dutxo i vaig a comprar a la parada de fruites i verdures. Avui menjarem paella. Demà m'auditen.
Avui és un dia històric. Estic escoltant el programa Digitals de la Mònica López on la Mir i el Manel (persones banals i de ment recargolada), els creadors de la Mireia Galindo, estan "sortint de l'armari". Són col·legues i de Benavarri. Els felicito pel llibre. Els torno a agrair que m'ajudessin en la presentació de L_OI. Aquest post vol ser un homenatge a aquest blog mític amb el qual vaig tenir una sèrie de polèmiques... The game is over. Ara que tot ha quedat clar, demano públicament que ningú més torni a dir que jo era la Mireia. I és que el món està ple de miserables.