12.5.08

Batosfera?


Pere Lluís Alvau m'envia per mail l'enllaç a la notícia d'un diari electrònic (el més llegit de Sardenya) on apareix la participant algueresa de LCL, Anna Cinzia Paolucci. El més divertit és que al titular hi posa "La Batosfera Literària"!!! (blogosfera de rates-pinyades o plena de batusses?!!)

Si fa uns dies, al Telediario de TV1, la van batejar com a Cartosfera, ara a l'Alguer l'anomenen Batosfera. És el problema d'inventar paraules noves... CAT, CAT, es diu CAT-OSFERA, ni Cartosfera ni Batosfera, sinó CATOSFERA. No és tan difícil, no?

¿O tot plegat és un complot (des de Madrid fins a Itàlia) per amagar aquesta realitat CATosfèrica que abasta tots els PPCC?

Actualització 14:38: Ja ho han esmenat: ara hi posa Catosfera. Gracie Mile!!

I ara Castosfera!!!

7 comentaris:

jordi ha dit...

No he pogut evitar pensar en el Batman publicant un post, ho sento xD

David Madueño Sentís ha dit...

Potser és publicitat subliminal de la nova pel·lícula de Hollywood... O potser és que encara consideren la xarxa un refugi d'inadaptats que viuen en la penombra de les seves vides socials...

Anònim ha dit...

Que guapa que és l'Anna Cinzia Paolucci!!!!

Toni Ibañez ha dit...

A més de guapa, és la meva traductora a l'italià: ENTRELLUM POESIA

Vent d Cabylia ha dit...

M'alegre moltíssim. Tinc l'honor d'haver-la convidada a participar-hi ja en els darrers dies de termini, que no en sabia res.

Lliri blanc ha dit...

Ho puc confirmar...és veritat..el merit és el teu "Vent de cabylia"! Encara gràcies.
Una abraçada a tots

Francesc Puigcarbó ha dit...

tens més memòria que jo, ja no ho recordava.-