Els mestres empenyen. Com els fills, els grans mestres.
Quan l'ego no hi és, tot esdevé alegria. Observo el jo-no-sóc de la cadira. Sense ego, les coses són transparents. Veig rere tots els murs. Els arbres transparents. Quan l'ego no hi és, llavors s'expandeix la consciència fins entendre la llengua dels ocells.
Marlies i Rubén arriben plegats aquest matí de maig amb llevantada. El que em diuen ja ho sabia des del fons del meu ésser, però necessitava escoltar-ho en les seves veus, manifestacions del meu Jo Superior (que no té res a veure amb l'ego).
Puc veure com serà el futur perquè en seré el creador.
M'empenyen pel camí de la llum en el viatge constant, definitiu.
Ser lliure és ser fidel a tu mateix més enllà de qualsevol relació exterior.
Pensem que canviant el decorat exterior (objectes o subjectes) fugirem de l'avorriment. Lo important és el decorat interior, que no és cap decorat, sinó la pura perfecció.
Mira'ls als ulls i demana'ls per la seva experiència espiritual.
Com suportaríem la vida sense espiritualitat?


