Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Toni Aira. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Toni Aira. Mostrar tots els missatges

31.8.08

Jo també faig ESD


Avui s'acaba l'agost i s'acaben les vacances, però comencen coses noves... La rentrée ens regala una nova presentació literària i un nou disseny d'El Singular Digital. Toni Aira -el director- ha apostat pels blogs incloent-hi una secció específica: Els blogs singulars.
"La mirada autèntica, desenfadada i en ocasions transgressora dels blogs..."
ENTRELLUM formarà part d'aquesta singularitat juntament amb altres col·legues catosfèrics. Des d'aquí els desitjo molta sort en aquesta nova singladura que farem plegats.