Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Proserpina. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Proserpina. Mostrar tots els missatges

2.4.08

Benvinguda primavera

M'han convidat a celebrar l'arribada de la primavera. L'amic que ho organitza ha enviat aquesta targeta:

És la primera vegada que assistiré a un acte d'aquesta mena. Malgrat les aparences, encara queda gent interessant i original... Ja us explicaré com ha anat la cosa.