Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris MC. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris MC. Mostrar tots els missatges

25.11.15

El racó de l'òliba


Temps esvaït, temps fos,
d'il·luminació escassa,
de lluna plena que trepitja
pedres, marges i cases.

El protagonista es presenta
d'un blanc contundent,
sense pietat descalça
el noguer, per l'escletxa, l'arrel.

l'octògon adorat per savis i mags,
bruixes i fades, l'infinit amb sentit.

Una nova Era plena d'esperança
de color violeta, de vidents i sanadors,
de guerrers de la llum i princeses
descalces, amb vestits de llana.

Entre alzines, en una quadra,
sota una manta estelada,
la llum de set espelmes
i un guardià de l'ànima.

Una filadora i un pastor
hi fan niu calentó.
Ara només hi falta
la palla daurada.

Un rierol de benvinguts
picant la porta: "És aquí
on ha nascut?" pregunten.
Un cabirol ens ha guiat.

Sí, és aquí on és nat. Doncs
us deixem aquests presents,
feu-ne d'ells grans castells
i ajudeu el viatger perdut 
a trobar la seva llar.