Avui encetem una setmana intensa que culminarà amb un cap de setmana apoteòsic a Granollers amb motiu de les Jornades de la Catosfera. Després de molts dies de feina i de nervis, tot està a punt per aquesta desvirtualització massiva que marcarà una fita memorable en la història dels blogs catalans.La meva participació en aquest esdeveniment es concretarà en tres fronts:
- Demà dimarts 22 postejaré un text titulat Manifest Catosfèric de Granollers.
- Dissabte 26 a les 10 h. moderaré la taula rodona sobre els blogs i la literatura.
- La coordinació del llibre Blogs & Literatura, primera antologia de la catosfera literària, que serà publicat per l'editorial Cossetània.
Tot plegat m'omple de responsabilitat i d'il·lusió. Mai no m'hagués pensat que una simple paraula que se'm va acudir escrivint un post fa tres anys arribés a representar tot el que ara representa...
Tocant a la taula rodona, conscient de què moltes persones no hi podreu assistir, voldria aprofitar aquests dies previs per a facilitar si més no la vostra participació virtual. És molt fàcil: envieu-me els vostres suggeriments, deixeu-los en forma de comentari, formuleu preguntes, dubtes, remarqueu aspectes que considereu que caldria debatre en aquesta taula pel que fa a la relació entre la literatura i els blogs. Us prometo que els tindrem en compte.
Tocant a la taula rodona, conscient de què moltes persones no hi podreu assistir, voldria aprofitar aquests dies previs per a facilitar si més no la vostra participació virtual. És molt fàcil: envieu-me els vostres suggeriments, deixeu-los en forma de comentari, formuleu preguntes, dubtes, remarqueu aspectes que considereu que caldria debatre en aquesta taula pel que fa a la relació entre la literatura i els blogs. Us prometo que els tindrem en compte.
Ja escalfen motors










