21.1.08

Setmana catosfèrica

Avui encetem una setmana intensa que culminarà amb un cap de setmana apoteòsic a Granollers amb motiu de les Jornades de la Catosfera. Després de molts dies de feina i de nervis, tot està a punt per aquesta desvirtualització massiva que marcarà una fita memorable en la història dels blogs catalans.

La meva participació en aquest esdeveniment es concretarà en tres fronts:
  1. Demà dimarts 22 postejaré un text titulat Manifest Catosfèric de Granollers.
  2. Dissabte 26 a les 10 h. moderaré la taula rodona sobre els blogs i la literatura.
  3. La coordinació del llibre Blogs & Literatura, primera antologia de la catosfera literària, que serà publicat per l'editorial Cossetània.
Tot plegat m'omple de responsabilitat i d'il·lusió. Mai no m'hagués pensat que una simple paraula que se'm va acudir escrivint un post fa tres anys arribés a representar tot el que ara representa...

Tocant a la taula rodona, conscient de què moltes persones no hi podreu assistir, voldria aprofitar aquests dies previs per a facilitar si més no la vostra participació virtual. És molt fàcil: envieu-me els vostres suggeriments, deixeu-los en forma de comentari, formuleu preguntes, dubtes, remarqueu aspectes que considereu que caldria debatre en aquesta taula pel que fa a la relació entre la literatura i els blogs. Us prometo que els tindrem en compte.

Ja escalfen motors

6 comentaris:

Sigorgik ha dit...

Quina llàstima! No he estat prou ràpida de reflexes, esperava un mail, un... no sé què. SI hagués entrat abans al blog de les jornades, ara podria venir. Visc a 5 minuts de Granollers i m'interessava especialment la taula de Blogs i Literatura. No hi ha manera d'encabir-m'hi? Podria estar darrera d'alguna porta o columna, i un cop passada l'efevercència, dissimuladament podria agafar una cadira i... bé, si més no, ho intentaré virtualment.

tonibanez ha dit...

Jo de tu ho intentaria. Com que és la primera taula potser no està la cosa plena plena... Si més no s'habilitaran pantalles a les sales adjacents perquè tothom pugui ho veure. També es gravarà en vídeo i ho penjarem al You Tube.

David de las Heras ha dit...

Rebut esperem el manifest

Jordi Gonzalez ha dit...

La mare que em va parir!!! Vaig esperar per apuntar-me al desembre, tan panxo, i si m'arribo a encantar em quedo fora. Ufff!!!

Em sento un home afortunat....

Marc B. ha dit...

L'experiència de tres Jornades sobre el català a les noves tecnologies (http://www.softcatala.org/jornades/) és que venen alhora aproximadament la meitat dels inscrits.

Jordi Gonzalez ha dit...

Tenim un preciós debat sobre blocs i literatura que jo no m'esperava:
http://bdllibre.blogspot.com/2008/01/bartleby-y-compaia-denrique-vila-matas.html