4.1.08

IV Premi de Poesia de Vallromanes

Entre els 137 bloggers que han volgut participar a la convocatòria del llibre Blogs & Literatura hi ha poetes i poetesses que han enviat els seus poemes. El post d'avui va adreçat a ells i a tots els que perpetreu versos rimats o sense rimar...

Es tracta del IV Premi Vallromanes de Poesia. Una bicoca: per només 150 versos pots aconseguir 600 € i la publicació del llibre. Mira-t'ho bé: les bases aquí. Jo formo part del jurat, però no accepto pernils ni altres favors, perquè aquest és un premi seriós (no com uns altres). Tens temps fins el 28 de febrer per a enviar les teves genialitats (o genitalitats) poemàtiques. Poesia, peles i publicació. En el poble més rebonic del món. ¿Oi que és irresistible?

7 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Hola: m'agradaria participar-hi, però tot el que he escrit en poesia ho tinc penjat al bloc.

jordiverdura ha dit...

Toni,
surts per aquí: http://jordiverdura.wordpress.com/2008/01/04/clipmarcant-el-bicing/
i no tinc més feina que donar-vos feina. Ai las!.

Salutacions,
Jordi.

joliu ha dit...

potser ens hi veiem

Lliri blanc ha dit...

Un poema de 150 versos o més poemes?
Gràcies i records des de l'Alguer.

tonibanez ha dit...

Pot ser un sol poema o un recull de diversos poemes. Si han estat bloguejats no passa res.

Anna ha dit...

Hola.
Em dic Anna.
Vull presentar-m'hi, però clico a les bases i em diu que no s'ha trobat cap registre.És cosa meva o del blog?
Merci

Toni Ibañez ha dit...

Hola Anna,

Aquestes bases eren de la convocatòria de l'any 2008. Sobre la d'enguany no en sé res. Hauries de posar-te en contacte amb la regidora de cultura, la Mariluz Muñoz, i demanar-li. Et deixo el seu mail: munozrm@diba.cat