27.1.08

Tercera jornada catosfèrica


Taula de blogs de la CCMA

Taula sobre la influència dels blogs
(al bell mig Benjamí Villoslada)

El respectable públic
(al bell mig Jordi Torà de Gumets
i al fons, dempeus, Xavier Mir)

Més públic respectable
(a l'esquerra JA Donaire teclejant)

Bons amics

Més amics
Marina i Marc

Jesús Tibau
(una gran foto: sembla que parlis www...)


Els twittejadors "oficials" de la Catosfera
utopic, siknus (i David de las Heras a la dreta)

Cares de cansament
Saül, Toni i Marc

El culpable de tot

Us haureu fixat que aquests tres dies no he escrit gaire lletra i m'he limitat a penjar imatges al blog. En canvi, he fet anar molt el Twitter. Ja tindrem dies per a comentar la jugada a fons... Avui he intervingut com a públic dos cops: al "combat" bloC / bloG [vídeo] i a la taula final sobre la influència dels blogs [vídeo]. Quan pengin els vídeos ho podreu veure. Demano disculpes si alguns no heu estat citats o enllaçats perquè aquests dies he desvirtualitzat tanta gent que és impossible esmentar-vos a tots (si sortiu a les fotos m'ho dieu i us hi poso). Damunt la taula tinc un munt de targes vostres i ahir vaig esgotar les meves. Ara cal pair aquesta Catosfera'08. La propera serà encara millor.

Gràcies a tots!


Primera jornada catosfèrica
Segona jornada catosfèrica

8 comentaris:

jordi ha dit...

Toni,
La meva més sincera felicitació per les jornades. Saps que no comparteixo del tot alguns enfocaments però crec important i necessari el que s'ha fet.
De totes maneres, n'estic segur, la pròxima serà encara millor i em costarà molt més trobar alguna cosa a criticar (gran i fàcil entreteniment, aquest de la crítica).
Felicitats de nou.
(per cert, és Torà, no Tolrà!)

Endora ha dit...

Us felicito amb agraïment per tot allò aprés i per la bona estona.

Emili Morant ha dit...

Només diré que vos tinc una saníssima ENVEJA - i que quan siga major (no sé, l'any que ve, o a l'altre...) faré el possible per a acudir a aquests tinglaos (no tinc excusa, que la família també és blocaire - i algun dia funcionarà bé l'Euromed, dic jo...)

Ara, amb paciència, intentaré seguir els vídeos, etc. que heu penjat.

Tondo Rotondo ha dit...

Fixant-me en les fotos veig que majoritàriament el públic era masculí... curiós, no?

Núria ha dit...

Toni,
Moltes felicitats per les jornades, penso que van ser un èxit d'assistència i de gran qualitat. Una abraçada i fins a la propera.

Eduard Balsebre ha dit...

Toni,

Només enviar-vos una gran felicitació per les Jornades tant per la seva organització com pel seu esperit, i especialment als participants en un parell de taules: "Els Blocs i la Literatura" (interessant, de qualitat, transformadora i amb sentiment) i "Associacions i xarxes de blocs" (sincera, optimista, oberta i didàctica)

A veure si fem les Segones Jornades força aviat... Una forta abraçada !!!

Eduard
http://amudaria.blogspot.com/

aniol ha dit...

Quina gràcia veure l'utopiq i el siknus. M'ho vaig passar força bé amb el seguiment que en feien a través de Twitter.
No he vist en cap de les fotos al Benjamí Villoslada.

Daniel García Peris ha dit...

Acabo de veure a una foto que sóc al costat del Jordi Torà, que és també del Penedès. Vam xerrar una mica però no el suficient per comentar d'on veníem. Havia contactat amb ell al seu bloc per sumar-se a la La Penedesfera, però ja es casualitat que la desvirtualització ha necessitat de la teva foto per coneixe'ns les cares.

Enhorabona per les Jornades de la Catosfera.